Helt klart!
Altid godt at se unge mennesker bruge deres tid på noget konstruktivt.
Mechanics.. bedre end Flabby Bird. Der er lidt mere finesse at arbejde med. Det er godt!
Angående visuel feedback på hoppe højden. Det er naturligvis et spørgsmål om hvor hardcore man vil vinkle spillet.
Kan egentligt godt lide at det er en ukendt faktor.
Du nå lave et noob hvor den er synlig og hard hvor den mangler.
Et andet punkt er det visuelle tema. Og et generelt tema af en slags. Der er helt sikkert noget at arbejde med og er helt fair hvis du ikke er kommet længere med det.

Det er super vigtigt at spillet også sælger sig selv visuelt.
Du skal droppe det der meget texturerede og se på noget meget simpelt geometrisk som du kan overskue at udføre. Men hvor det stadigt hænger sammen i et univers.
Tænker noget i retningen af Geometry Dash fra samme kategori af spil. Men selvom det er simpelt grafisk kræver det stadig en hvis form for grafisk overblik at sætte sammen.
https://www.youtube.com/watch?v=hRJatj8IC7s
Eller noget fint pixel art.
Kodeordet er i hvertfald minimalistisk og simpelt.