Apple developer programs!

Hald
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 15 Dec 2014, 17:24

Apple developer programs!

Unread post by Hald » 15 Dec 2014, 17:35

Hejsa!
Lidt om mig selv
Jeg er en ung spiludvikler på 14 år og jeg har udviklet et lille sjovt spil i enginen Unity3D. Spillet køre kun på Android som native app (får en licens til Google Play snart!) så venner og familie kan se resultatet :D

Selve spørgsmålet
Men jeg har selv kun Apple lige pt. så jeg tænkte om der var en mulighed for at få den på en iPad eller sådan. Har tjekket Apples overprice licenser som ikke er lige mig. Men har den anden dag faldt jeg over en licens for studerende udvikler. Er der nogen der har erfaringer med den? Skal man gå på bestemte skoler eller hvordan?

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 4072
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Apple developer programs!

Unread post by jonaz.dk » 15 Dec 2014, 22:07

Det er kun et givent universitet der kan blive hooket op på deres University Developer program.
Ikke enkelte studerende uden tilknytning til et sådan. Ved ikke engang om ITU eller DTU er med i et sådan program. Maybe?

Is there an iOS Developer Program for students? Do students receive any discounts?
We currently do not offer student discounts or a student iOS Developer Program. The iOS Developer University Program is designed for accredited, degree granting, higher educational institutions planning to incorporate iOS development into their curriculum.
https://developer.apple.com/support/ios/university.php

Hold du dig bare til en Android release. Der er ingen grund til at smide en masse penge efter iOS det ene og andet på dit niveau. :)

Hald
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 15 Dec 2014, 17:24

Re: Apple developer programs!

Unread post by Hald » 16 Dec 2014, 17:25

Tak for svaret! Jeg har heller ikke planer om at release til Apple devices men bare en løsning så jeg selv kan spille mine spil :D

Post Reply