Ny dansk indie game platform - LÆS hvis du er indieudvikler!

EmilFrølund
Level 0 - Null

Ny dansk indie game platform - LÆS hvis du er indieudvikler!

Unread post by EmilFrølund » 18 Feb 2015, 23:42

Hey kære danske spiludviklere.

Jeg har spændende nyheder til jer og alle indie gamers i Danmark.

Den 28. februar åbner Danmarks eneste online indie game shop. IndieSpil.dk er en dansk distributionsplatform for indie games, og det er her I kommer ind i billedet. Hvis du sidder og er igang, eller har udviklet et indie game så vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

Jeg er godt klar over at de fleste herinde har Steam eller lign. platforme som hovedmål og det har jeg fuld forståelse for - jeg havde gjort det samme. Men hvorfor ikke gå begge veje? Der er ikke ekstra arbejde i det, det kan jeg love. Jeg ser en rigtig god mulighed for at netop jer, danske indie game udviklere, ville kunne få en særlig plads på vores hjemmeside. Tanken er at vi laver en kategori specielt for spil udviklet af danskere, så der vil være masser af eksponering trods et kæmpe marked!

Vi videresælger naturligvis også steam keys, så hvis dit spil er på steam er det til at foretrække hvis vi kan få spillet som en batch keys.

Støt den danske indie game scene og genre, og støt et projekt jeg har arbejdet 60 timer om ugen på de sidste 6 måneder.

Læs mere om de mange fordele der er ved at være på vores platform, og hvorfor der netop intet arbejde er i at være på vores hjemmeside, her: www.indiespil.dk

De bedset hilsner

Emil Frølund

IndieSpil.dk
emil@indiespil.dk
+45 28 40 60 51
Attachments
Opdateret logo Blå.png

projectolle
Level 3 - Infant

Re: Ny dansk indie game platform - LÆS hvis du er indieudvik

Unread post by projectolle » 20 Feb 2015, 11:08

Super fedt initiativ, håber der kommer skub i det :)

Er ikke ved at have noget udgivelses klart overhovedet, men vil helt sikkert kigge på det i fremtiden :)

Kan du fortælle mere om siden?

Altså hvad format skal spillende være osv.?
Freelance game developer for hire:
http://dannylanghoffnielsen.blogspot.dk/
dk.linkedin.com/in/dannyln/

EmilFrølund
Level 0 - Null

Re: Ny dansk indie game platform - LÆS hvis du er indieudvik

Unread post by EmilFrølund » 20 Feb 2015, 19:25

Tak for feedback! Formatet er computerspil, både mac, pc og linux. Vi har ikke planer om at sælge iOS eller Android spil :-)

Ellers er tanken omkring siden at lave et dansk commnuity omkring indie games, og samle dem allesammen omkring indiespil.dk, vi må se hvordan det går :-D forhåbentligt bliver det hyggeligt.

Post Reply