Pc, Mac, Linux, Android, Tablet, Iphone, PS, Xbox etc

VeritasAequitas
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 07 Mar 2015, 06:43
Contact:

Pc, Mac, Linux, Android, Tablet, Iphone, PS, Xbox etc

Unread post by VeritasAequitas » 07 Mar 2015, 18:52

Vi er en gruppe som er fuld igang med at udvikle, programmere og designe et spil. hvor Vi har stor opbakning fra forskere og videnskabsfolk og de hjælper os med alle de infomationer og viden vi har brug for til spillet

Lidt info omkring spillet
Planeter: Alle Planeter der er fundet i virkligheden er med i spillet og de forskellige planeter har den samme størrelse i spillet som de har i virkligheden. og hver gang forskere opdager nye planeter i virkligheden så bliver spillet opdateret. alle lande og byer på jorden er også med i spillet osv

Uddannelser: Man kan få de samme uddannelser i spillet som man kan få i virkligheden "Eksempel" Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Politiet, Falck, Politikere, Astronaut, Pilot, Dyrepasser osv det vil sige man kan få arbejd i spillet og tjene penge i spillet men man får ikke nogle penge de dage man ikke er inde og arbejd i spillet osv

Sportsgrene: det vil sige der er verdensmesterskabet med i spillet "Eksempel" så kan man spille fodbold, Basket, golf, cykle, løbe og meget mere osv

Det bliver et spil hvor alle spiller på den samme server og det er ligemeget om de spiller fra en Pc, Mac, Linux, Android, Tablet, Iphone, PS, Xbox osv

Alle der spiller det skal betale et beløb hver måned

Kontakt mig hvis du/i ønsker at være en del af dette livs projekt eller hvis i ønsker at vide mere omkring spillet jeg kan kun sige det jeg har skrevet af info er langt fra det hele
Attachments
planets.jpg
planets.jpg (22.02 KiB) Viewed 6693 times
Last edited by VeritasAequitas on 17 Oct 2015, 17:46, edited 1 time in total.

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 822
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Pc, Mac, Linux, Android, Tablet, Iphone, PS, Xbox etc

Unread post by vonknut » 09 Mar 2015, 23:09

Da jeres post er interessant på mange måder, dog ikke alle på den positive måde, så vil jeg nok foreslå jer at skrive lidt mere om hvem i er.
Som posten står nu, vil det nok ikke tiltrække så mange fra dette forum, grundet indtrykket som visse af formuleringerne efterlader en med :)

Det kan være, at en beskrivelse af hvem der allerede er med på holdet og hvad jeres opbakning fra "forskere og videnskabsfolk" mere konkret består af, kan give et realistisk billede af projektets "pondus", hvilket måske kan farve opfattelsen lidt mere positivt.
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

ThomasLund
Level 23 - Spider demon
Posts: 230
Joined: 16 Mar 2011, 18:28
Contact:

Re: Pc, Mac, Linux, Android, Tablet, Iphone, PS, Xbox etc

Unread post by ThomasLund » 11 Mar 2015, 08:43

Må sige jeg heller ikke helt forstår hverken spillet eller efterlades med et positivt indtryk. Mere info er nok meget nødvendig hvis i leder efter folk.

Subscription MMO'er uddøde en del år siden, og at lave en MMO som spænder fra tablets til konsoller? Lyder som om Unity's marketing afdeling har forblændet jer lidt.
Full Control
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension

Post Reply