Nyt spændende kontorfællesskab

Schjørring
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2015, 12:34

Nyt spændende kontorfællesskab

Unread post by Schjørring » 06 Nov 2015, 12:54

Vi leder efter nye, spændende og drøn seje folk til et nyt kontorfællesskab. Priserne kommer til at være i bund og atmosfæren i top. Det kræver dog, at vi kan finde nok interesserede.

Vi satser på, at kontoret kommer til at være i nogle rigtigt seje industrilokaler på Indre Nørrebro (pt kigger vi på lokaler på Blegdamsvej og Nørrebrogade).

Foruden at sørge for super stemning og lækker indretning, så har vi nogle tidligere advokater tilknyttet som står til rådighed i det daglige.

Vil I høre mere, skal I skrive til csg@bluedatamanagement.com eller ringe på 28478540.

Glæder os til at høre fra jer.

Mvh
BDM, Rising StartUp, Archii

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Nyt spændende kontorfællesskab

Unread post by Instawin » 06 Nov 2015, 15:18

Nu ved jeg ikke om der er nogle branchespecifikke præferencer. Men ellers kunne man jo slå sig sammen med andre, der også har annonceret startende kontorfællesskaber herinde, som f.eks. Spilhuset?
Tænker det ville være gavnligt for alle, at fylde ét kontorfællesskab ud af gangen, både økonomisk, men også synergi- og energimæssigt.

Blot en tanke :)
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

Schjørring
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2015, 12:34

Re: Nyt spændende kontorfællesskab

Unread post by Schjørring » 06 Nov 2015, 16:05

Hej Insta

Det er der bestemt rationale i! Jeg er nu herinde og kender derfor ikke til Spilhuset. Jeg vil dog prøve at finde dem og give dem et kald.

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Nyt spændende kontorfællesskab

Unread post by Instawin » 06 Nov 2015, 17:01

Super idé.
Det er min fornemmelse, at der eksistere op til flere af den slags fællesskaber, uden lige at kende dem.

Og jeg synes det er en super god idé, for alle, som er i gang med at starte ting og sager op, løfte en virksomhed fra ét stadie til et nyt osv. Det vil være min overbevisning, at der er masser af erfaring, tips og tricks mv. at hente :)
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Nyt spændende kontorfællesskab

Unread post by Instawin » 06 Nov 2015, 17:02

Super idé.
Det er min fornemmelse, at der eksistere op til flere af den slags fællesskaber, uden lige at kende dem.

Og jeg synes det er en super god idé, for alle, som er i gang med at starte ting og sager op, løfte en virksomhed fra ét stadie til et nyt osv. Det vil være min overbevisning, at der er masser af erfaring, tips og tricks mv. at hente :)

Og at trække nogle beredvillige advokater med, er noget jeg kan se alle vil kunne have gavn af!
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

Post Reply