Spørgsmål om spiludvikler (MÅ MEGET GERNE SVARE HURTIGT)
Posted: 28 Nov 2015, 17:57
Hejsa alle sammen!
Jeg hedder Tomas, og jeg beskæftiger mig med OSO i tiende klasse. Jeg har valgt emnet spiludvikler og jeg ville bare gerne stille jer nogle spørgsmål til min opgave, i kan bare springe over nogen af spørgsmålene, hvis i kan svare på dem.
1. Hvordan er i nået til der hvor i er i dag? Historie, hvad er I gået igennem.
2. Hvordan foregår processen i at lave et spil? Hvilke ting ligger der i at lave et spil. Er der meget arbejde i det, er det stressende?
3. Hvorfor valgte i at blive spiludviklere? Har I altid villet det? Er det jeres drømmejob?
4. Hvad er dit drømmeprojekt/spil? Er der en specifik genre for et spil, som du er vild med?
5. Jeg kunne godt forestille mig at man som spildesigner/spiludvikler har en interesse for spil som et individ. Kan arbejde og hobby gå hånd i hånd i spilbranchen?
6. Hvordan er forholdene i et spilfirma? Er det anderledes en på et kontor for et eksempel? Er der venskab indblandet, kan det styrke arbejdsindsatsen og resultatet der kommer ud af det?
7. Hvordan laver man et succesfuldt computerspil? Er det nogle ting man skal tage højde for? F.eks. målgruppen, eller andet?
Tak på forhånd
I må meget gerne svare hurtigst muligt
Venlig hilsen Tomas
Jeg hedder Tomas, og jeg beskæftiger mig med OSO i tiende klasse. Jeg har valgt emnet spiludvikler og jeg ville bare gerne stille jer nogle spørgsmål til min opgave, i kan bare springe over nogen af spørgsmålene, hvis i kan svare på dem.
1. Hvordan er i nået til der hvor i er i dag? Historie, hvad er I gået igennem.
2. Hvordan foregår processen i at lave et spil? Hvilke ting ligger der i at lave et spil. Er der meget arbejde i det, er det stressende?
3. Hvorfor valgte i at blive spiludviklere? Har I altid villet det? Er det jeres drømmejob?
4. Hvad er dit drømmeprojekt/spil? Er der en specifik genre for et spil, som du er vild med?
5. Jeg kunne godt forestille mig at man som spildesigner/spiludvikler har en interesse for spil som et individ. Kan arbejde og hobby gå hånd i hånd i spilbranchen?
6. Hvordan er forholdene i et spilfirma? Er det anderledes en på et kontor for et eksempel? Er der venskab indblandet, kan det styrke arbejdsindsatsen og resultatet der kommer ud af det?
7. Hvordan laver man et succesfuldt computerspil? Er det nogle ting man skal tage højde for? F.eks. målgruppen, eller andet?
Tak på forhånd
I må meget gerne svare hurtigst muligt
Venlig hilsen Tomas