Kontor Søges

NicholasFrancis
Level 1 - Speck of dust
Posts: 16
Joined: 12 Mar 2008, 13:51

Kontor Søges

Unread post by NicholasFrancis » 02 May 2016, 10:43

Hej folkens. I Framebunker er vi 3 folk der står og mangler noget kontorplads i københavn... Vi fylder ikke så meget (3 skriveborde) og er rimeligt fleksible. Gerne et sted uden for meget larm, men hvor vi også kan have vores egne samtaler uden at forstyrre andre. Har I noget plads i ikke bruger, eller kender I nogen der har – så skriv til os...

Lidt om os: Vi er et lille firma med to gamle Unity-hoveder (jeg er en af de 3 grundlæggere af Unity) der er ved at lave en tactical shooter til iOS (tænk Diablo møder Syndicate). I får lige et screendump:

Image

Mere info om os på http://framebunker.com – eller spillets side: http://playstaticsky.com

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: Kontor Søges

Unread post by timgarbos » 02 May 2016, 13:34

Hej,

Jeg ved at Hans fra portaplay (hansvonknut@portaplay.dk) også leder efter nyt kontor. De er vidst ca. 5 og deler kontor med Refactored games som jeg ikke kan huske om også leder efter nyt. Det gør de nok.

Hvis nogen finder noget godt centralt i byen så er vi også lidt intereresseret da vores nuværende er ca. en kontorplads for småt. Vi er 5 mand.

nulldiver
Level 1 - Speck of dust
Posts: 12
Joined: 18 Apr 2013, 14:17
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Kontor Søges

Unread post by nulldiver » 02 May 2016, 20:02

timgarbos wrote:Hej,

Jeg ved at Hans fra portaplay (hansvonknut@portaplay.dk) også leder efter nyt kontor. De er vidst ca. 5 og deler kontor med Refactored games som jeg ikke kan huske om også leder efter nyt. Det gør de nok.

Hvis nogen finder noget godt centralt i byen så er vi også lidt intereresseret da vores nuværende er ca. en kontorplads for småt. Vi er 5 mand.
I believe the Zaxis guys are looking as well. By my count, that makes 22 game developers in Copenhagen looking for new offices.

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Kontor Søges

Unread post by Instawin » 03 May 2016, 07:48

Har I tjekket spilhuset?
De har tidligere været rimelig "aggressive" i deres "jagt" efter nye mennesker til at befolke deres "hus".

Spilhuset

Det lyder til at være et godt/hyggeligt sted fyldt med interaktive profiler.

P.S.
Spillet ser fedt ud i øvrigt ;)
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

Post Reply