"Kunsten at forsvinde": artikel med Thomas Howalt om flow
Posted: 17 Jan 2009, 20:45
Hej,
der er en artikel om Flow i Politikens 2nd sektion i dag. Det er delvist et interview med Thomas Howalt hvor han forklarer om Mihaly Csikszentmihalyi teori om Flow i forhold til spil. Det handler om udfordringer, evner, angst, kedsomhed og udvikling i forhold til handlinger i spil.
Jeg har ikke kunnet finde artiklen på pol.dk, men så har I en undskyldning for at købe en portion humanistisk, kultur-radikalt bøsse-ævl på klassisk vis (farve på døde træer) i dag.
Artiklen handler om mange af de ting som vi dækkede i kapitlet "Game design & the psychology of a good game" i vores speciale "Big Game: Formalizing Test Methods for Computer Game Concepts".
Mvh.,
Anders - humanistisk spildesigner-hippie
der er en artikel om Flow i Politikens 2nd sektion i dag. Det er delvist et interview med Thomas Howalt hvor han forklarer om Mihaly Csikszentmihalyi teori om Flow i forhold til spil. Det handler om udfordringer, evner, angst, kedsomhed og udvikling i forhold til handlinger i spil.
Jeg har ikke kunnet finde artiklen på pol.dk, men så har I en undskyldning for at købe en portion humanistisk, kultur-radikalt bøsse-ævl på klassisk vis (farve på døde træer) i dag.
Artiklen handler om mange af de ting som vi dækkede i kapitlet "Game design & the psychology of a good game" i vores speciale "Big Game: Formalizing Test Methods for Computer Game Concepts".
Mvh.,
Anders - humanistisk spildesigner-hippie