Game developer talks - fra udvikler til udvikler
Posted: 03 Apr 2018, 15:27
Hej Alle
Så har vi lukket op for tilmeldinger til årets Game Developer Talks, der denne gang kommer til at foregå i Den Sorte Diamant d. 17 April fra 13:00 - 18:30
Har kan man opleve en række oplæg fra nogle af de skarpeste knive fra den danske spilbranche, der deler ud af deres viden or erfaring til resten af branchen. Deltagelse er gratis efter først-til-mølle princippet. Eneste krav er, at man skal arbejde professionelt med spiludvikling til dagligt.
Her er listen over oplæg:
DYNAMIC AND MODULAR SOUND DESIGN OF YOUROPA
// Speakers: Niels Böttcher
ECHO – FROM IDEA TO CORE LOOP
// Speaker: Martin Emborg
KILL 10 RATS - WRITING MISSION ORIENTED DIALOG
// Speakers: Morten Brunbjerg
FROM CONCEPT ART TO FINAL FRAME IN UNITY'S NEW RENDER PIPELINES
// Speakers: Martin Vestergaard Kümmel & Jesper Sølling Andersen
BRIDGING TECHNOLOGIES IN A SOCIAL NETWORK OF GAMES
// Speakers: Caspar Strandbygaard
A JOURNEY THROUGH AND ANCIENT WORLD
// Speakers: Nina Vinde Folkersen
CARVING CAVES IN DEEP ROCK GALACTIC
// Speakers: Jonas Møller & Fran Avilés
CLOTH SIMULATION IN GLACIER 2
// Speakers: Marten Suldrup Larsen
DESIGNING FOR AUGMENTED REALITY
// Speakers: Michael Flarup
LIVE CONCEPT ART
// Moderator: Rasmus Poulsen
TESTING A MASSIVE LIVE GAME: A QA PERSPECTIVE ON A TIGHT DEVELOPMENT PROCESS
// Speakers: Michael Larsen
Signup og yderligere detaljer findes her: http://interactivedenmark.dk/events/gdt18/
Jesper / Interactive Denmark
- Interactive Denmark is a non-profit organization working to help the Interactive industry identify business opportunities and grow internationally
You can follow us on Facebook. Twitter, or LinkedIn
Or subscribe to one of our newsletters
Så har vi lukket op for tilmeldinger til årets Game Developer Talks, der denne gang kommer til at foregå i Den Sorte Diamant d. 17 April fra 13:00 - 18:30
Har kan man opleve en række oplæg fra nogle af de skarpeste knive fra den danske spilbranche, der deler ud af deres viden or erfaring til resten af branchen. Deltagelse er gratis efter først-til-mølle princippet. Eneste krav er, at man skal arbejde professionelt med spiludvikling til dagligt.
Her er listen over oplæg:
DYNAMIC AND MODULAR SOUND DESIGN OF YOUROPA
// Speakers: Niels Böttcher
ECHO – FROM IDEA TO CORE LOOP
// Speaker: Martin Emborg
KILL 10 RATS - WRITING MISSION ORIENTED DIALOG
// Speakers: Morten Brunbjerg
FROM CONCEPT ART TO FINAL FRAME IN UNITY'S NEW RENDER PIPELINES
// Speakers: Martin Vestergaard Kümmel & Jesper Sølling Andersen
BRIDGING TECHNOLOGIES IN A SOCIAL NETWORK OF GAMES
// Speakers: Caspar Strandbygaard
A JOURNEY THROUGH AND ANCIENT WORLD
// Speakers: Nina Vinde Folkersen
CARVING CAVES IN DEEP ROCK GALACTIC
// Speakers: Jonas Møller & Fran Avilés
CLOTH SIMULATION IN GLACIER 2
// Speakers: Marten Suldrup Larsen
DESIGNING FOR AUGMENTED REALITY
// Speakers: Michael Flarup
LIVE CONCEPT ART
// Moderator: Rasmus Poulsen
TESTING A MASSIVE LIVE GAME: A QA PERSPECTIVE ON A TIGHT DEVELOPMENT PROCESS
// Speakers: Michael Larsen
Signup og yderligere detaljer findes her: http://interactivedenmark.dk/events/gdt18/
Jesper / Interactive Denmark
- Interactive Denmark is a non-profit organization working to help the Interactive industry identify business opportunities and grow internationally
You can follow us on Facebook. Twitter, or LinkedIn
Or subscribe to one of our newsletters