Kreative spiludviklere søges til online børnespil 2018

Skumstjerne
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 11 Jan 2017, 17:53
Location: Copenhagen

Kreative spiludviklere søges til online børnespil 2018

Unread post by Skumstjerne » 18 Aug 2018, 22:20

:superlike:

Yo

Info om projektet:

Udvikling af online børnespil

Jeg leder ligenu efter kreative spilprogrammører til udviklingen af et nyt "online spilprojekt" for børn, 4+ . Spillet er et aktivitetsspil, og på vej ud som spil i "fysisk form". Nu hvor jeg har færdiggjort det fysiske spil, tænker jeg, det kunne være mega fedt at finde samarbejdspartnere om at lave spillet som et "online spil" med fokus på "læringsspil". Spillet må gerne nå bredt ud.
Designet af spillet på plads i sin fysiske form, men jeg har tænkt over udvidelser i en online form.
Skal laves i 2D eller 3D - tror på det vil kræve en egentlig spilmotor, web med billeder er ikke helt nok?
Der er tale om udvikling af en app og / eller mobilsite.
PS. Der er ingen ekstraordinær økonomi i det pt. - jeg har lavet alt fra scratch selv af ren lyst og vilje. MEN vi kan søge støtte til projektet
Ellers skriv endelig, hvis du er programmør, spiludvikler og kan lidt af hvert i dette regi, dvs. både spiludvikling, levelindex, kodning m.m.
Spilprogrammøren, som skal stå for spiludviklings-delen/kodning, skal teknisk kunne stå inde for, at spildesignet i online versionen bliver realiseret. Det er en mixedmedia crossplatform, hvor spillet via computer/tlf skal guide spillerne gennem aktiviteter med et mål om at generere flest mulige point, og hvor hver korrekt udført aktivitet udløser muligheden for en ny.
Spillet er et læringsspil i børnehøjde, tilgængeligt og enkelt. Vi er virkelig helt nede på børneniveau.
Ønsker at finde en med lysten til at udbrede et nyt online læringsspil for børn, der i virkeligheden hungrer efter at få sat gang i endorfinerne, fremfor "kun" at sidde indendøre i læ af den sikre computerskærm, så henvend dig endelig her!

Dbh. Skumstjerne

Post Reply