Hjælp til gennemlæsning af beskrivelse af program

HansPedersen
Level 0 - Null
Posts: 9
Joined: 25 Apr 2009, 20:06

Hjælp til gennemlæsning af beskrivelse af program

Unread post by HansPedersen » 11 Oct 2018, 17:13

Halløj

Jeg har før haft skrevet herinde (for et par år siden tror jeg snart) om muligheden for at få lavet en simulation af fjernstyringssystemet af togtrafikken. Altså den der bliver benyttet i Banedanmark.

Jeg er begyndt at skrive en grundig beskrivelse af hvad den skal kunne osv. i håb om at nogle måske kan komme lidt nærmere omkring hvad det skal koste at udvikle, eller om det er et udviklingsprojekt nogle vil være med på i fritiden. Indkomster... tjaa det kan jeg ikke love, det er nok begrænset, da det nok mest er for "tognørder" i Danmark.

Der er flere delelementer i det, og jeg har indtil videre beskrevet 25 sider og nogle excelark omkring bare det ene element i programmet. Spørgsmålet er om jeg er alt for detaljeret, eller det ikke er detaljeret nok?

Er der nogen der evt. gerne vil modtage dokumenter og gennemlæse og komme med indput til det? Det må meget gerne være nogen der også har interesse i at fortsætte med at programmere det efterfølgende, evt. som udviklingsprojekt for en selv, eller mod betaling (men det bliver aldrig millioner). Men i første omgang er jeg egentlig mest interesseret i om beskrivelserne er gode nok for en programmør sådan grundlæggende til at få et overblik. Og derefter kan man jo altid sætte sig sammen og snakke sammen om det der er tvivl om.

Eller er der andre forum man bedre kan finde nogle der kunne have interesse i at læse det og kommentere det?

MVH

Post Reply