Samsung Developer Podcast

User avatar
ZeroHero
Level 36 - Tron
Posts: 362
Joined: 21 Jul 2009, 19:03
Location: England
Contact:

Samsung Developer Podcast

Unread post by ZeroHero » 15 Jul 2022, 10:11

Jeg blev inviteret til Samsung Developer Podcast sammen med Google og Microsoft, hvor vi snakkede om udvikling af apps/spil til foldable mobil telefoner. Jeg syntes lige jeg ville dele det her pā forumet.

Samsung har en masse interessante episoder om mange andre emner, sā der skal nok være noget du vil finde interessant.


User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Samsung Developer Podcast

Unread post by jonaz.dk » 15 Jul 2022, 12:33

Cool Søren! :)
Smider lige et godt streaming embeddet link til jeres snak

Udover det kunne det være mega nice med en stor'ish folding phone på et tidspunk når min gamle S8 takker af. Så er der bare pris og holdbarhed som er største concern.

Ellers noget nyt fra dit spil?


User avatar
ZeroHero
Level 36 - Tron
Posts: 362
Joined: 21 Jul 2009, 19:03
Location: England
Contact:

Re: Samsung Developer Podcast

Unread post by ZeroHero » 15 Jul 2022, 15:43

Hej Jonaz,

Tak for linket. Ja, prisen for en fold eller flip telefon er ret heftig. Forhåbenligt vil det ændre sig med tiden.

Mit spil er lagt lidt på hylden da jeg fik en lille dreng. Jeg havde håbet på jeg kunne udgive en spilbar demo inden han blev født men den gik ikke. Jeg har istedet valgt at fokusere mere på familie samt min forholdsvis nye stilling hos Samsung. Men drømmen om at færdiggøre spillet er ikke væk.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Samsung Developer Podcast

Unread post by jonaz.dk » 16 Jul 2022, 13:27

:)
Jammen stort tillykke med den lille! (Og nyt job også!) Fantastisk! :heart: Ja de små kommer hurtigt op i toppen af priority que. Sådan skal det jo være!
Så må du forhandle dig til fast nørdetid i ny og næ hvis du kan lande en aftale med lillemor når i er klar. ;)

God vind med projektet hvis det kommer på skinner igen på et tidspunkt

Post Reply