GoZbrush
-
- Level 6 - Apprentice
- Posts: 69
- Joined: 08 Mar 2008, 19:36
- Location: Copenhagen, Denmark
- Contact:
Re: GoZbrush
Bullshit! Deres interface er noget af det værste jeg nogensinde har prøvet!.. Men, der er tydeligvis nogen der har fattet det, og jeg er nok bare for gammel til at lære nyt!One of the core functions of ZBrush has always been to provide artists the ability to create in an environment that allows for complete freedom of expression. The lack of technical barriers that make working within ZBrush feel like real world sculpting and painting is why so many have created such ground breaking work.
Dennis Hansen
Graphic Artist/Game Designer
Graphic Artist/Game Designer
Re: GoZbrush
Når først det klikker for en, så er det sku super nemt at bruge og det er genialt med en Wacom tablet, så kan man køre totalt lazy style og kun bruge 1 hånd når man arbejder Det kan man ikke i feks max, hvor man skal bruge 2 hænder bare for at dreje sit view. Men vi er selvfølgelige alle forskellige ellers var der heller ikke plads til mudbox.
-
- Level 14 - Dimensional traveler
- Posts: 146
- Joined: 11 Mar 2008, 23:56
- Location: Glostrup
- Contact:
Re: GoZbrush
Interessant. Og lidt underligt at max ikke er nævnt. Måske autodesk har planer om at lave en go mudbox knap
::Søren P Andersen
::Showcase
::Showcase
Re: GoZbrush
Tænkte præcis det samme. Pixologic har garanteret henvendt sig - Men mon ikke autodesk foretrækker at få mudbox frem i lyset i stedet?Trenox wrote:Interessant. Og lidt underligt at max ikke er nævnt. Måske autodesk har planer om at lave en go mudbox knap
Eller også, så sidder autodesk og slikker sig om munden, tager hagesmæk på og kigger med ulveagtige øjne på Pixologic - Haps! ($$$)
Christian Damm,
Sr. Concept Art Director
The LEGO Group
http://www.ConceptArtist.dk - http://www.LinkedIn.com/in/ChristianDamm - http://www.LEGO.com
Sr. Concept Art Director
The LEGO Group
http://www.ConceptArtist.dk - http://www.LinkedIn.com/in/ChristianDamm - http://www.LEGO.com
Re: GoZbrush
Det må være fordi at de enten bedømmer Max som det mindst af deres kunder bruger, eller også fordi Max er det sværeste program at få til at virke med deres GoZ. Det kan ikke være fordi Autodesk ejer 3dsmax, de ejer jo også Maya, så det vil jo ikke give mening. GoZ for max er nok på trapperne kunne jeg forstille mig. Autodesk skulle have købt Zbrush for lang tid siden
Re: GoZbrush
-Sweet
Måske har de ikke lavet noget til max, fordi max er det arveste lort, som kun grafikkens flagellanter vil bruge...
Måske har de ikke lavet noget til max, fordi max er det arveste lort, som kun grafikkens flagellanter vil bruge...
Re: GoZbrush
der er et lignende plugin for mudbox der hedder mudwalker (tror det er lignende, ikke undersøgt der så meget endnu)
Movie af mudwalker
http://www.vimeo.com/5911560
Johnni
Movie af mudwalker
http://www.vimeo.com/5911560
Johnni