GoZbrush

User avatar
Jaycee
Level 13 - Portal opener
Posts: 131
Joined: 10 Mar 2008, 12:18

GoZbrush

Unread post by Jaycee » 28 Jul 2009, 16:55

Den her er mest til artists'ne her i forummet :D

Hvis i ikke har set GoZbrush endnu, så check lige dette:

http://www.pixologic.com/zbrush/features/GoZBrush/

check videoerne...ser super fedt ud!

User avatar
Menace
Level 6 - Apprentice
Posts: 69
Joined: 08 Mar 2008, 19:36
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: GoZbrush

Unread post by Menace » 28 Jul 2009, 18:17

One of the core functions of ZBrush has always been to provide artists the ability to create in an environment that allows for complete freedom of expression. The lack of technical barriers that make working within ZBrush feel like real world sculpting and painting is why so many have created such ground breaking work.
Bullshit! Deres interface er noget af det værste jeg nogensinde har prøvet!.. Men, der er tydeligvis nogen der har fattet det, og jeg er nok bare for gammel til at lære nyt! ;)
Dennis Hansen
Graphic Artist/Game Designer

User avatar
Jaycee
Level 13 - Portal opener
Posts: 131
Joined: 10 Mar 2008, 12:18

Re: GoZbrush

Unread post by Jaycee » 28 Jul 2009, 18:28

Når først det klikker for en, så er det sku super nemt at bruge og det er genialt med en Wacom tablet, så kan man køre totalt lazy style og kun bruge 1 hånd når man arbejder ;) Det kan man ikke i feks max, hvor man skal bruge 2 hænder bare for at dreje sit view. Men vi er selvfølgelige alle forskellige ellers var der heller ikke plads til mudbox.

spa
Level 14 - Dimensional traveler
Posts: 146
Joined: 11 Mar 2008, 23:56
Location: Glostrup
Contact:

Re: GoZbrush

Unread post by spa » 29 Jul 2009, 12:27

Interessant. Og lidt underligt at max ikke er nævnt. Måske autodesk har planer om at lave en go mudbox knap :)
::Søren P Andersen
::Showcase

User avatar
Gryphon
Level 12 - Master of the dark arts
Posts: 124
Joined: 31 Jul 2008, 12:07
Contact:

Re: GoZbrush

Unread post by Gryphon » 29 Jul 2009, 12:39

Trenox wrote:Interessant. Og lidt underligt at max ikke er nævnt. Måske autodesk har planer om at lave en go mudbox knap :)
Tænkte præcis det samme. Pixologic har garanteret henvendt sig - Men mon ikke autodesk foretrækker at få mudbox frem i lyset i stedet? ;)

Eller også, så sidder autodesk og slikker sig om munden, tager hagesmæk på og kigger med ulveagtige øjne på Pixologic - Haps! ($$$)
Christian Damm,
Sr. Concept Art Director
The LEGO Group

http://www.ConceptArtist.dk - http://www.LinkedIn.com/in/ChristianDamm - http://www.LEGO.com

User avatar
Jaycee
Level 13 - Portal opener
Posts: 131
Joined: 10 Mar 2008, 12:18

Re: GoZbrush

Unread post by Jaycee » 29 Jul 2009, 13:42

Det må være fordi at de enten bedømmer Max som det mindst af deres kunder bruger, eller også fordi Max er det sværeste program at få til at virke med deres GoZ. Det kan ikke være fordi Autodesk ejer 3dsmax, de ejer jo også Maya, så det vil jo ikke give mening. GoZ for max er nok på trapperne kunne jeg forstille mig. Autodesk skulle have købt Zbrush for lang tid siden :D

User avatar
Tabu
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 28 Nov 2008, 12:13

Re: GoZbrush

Unread post by Tabu » 31 Jul 2009, 13:11

-Sweet :)
Måske har de ikke lavet noget til max, fordi max er det arveste lort, som kun grafikkens flagellanter vil bruge... ;)

User avatar
Jaycee
Level 13 - Portal opener
Posts: 131
Joined: 10 Mar 2008, 12:18

Re: GoZbrush

Unread post by Jaycee » 04 Aug 2009, 15:26

der er et lignende plugin for mudbox der hedder mudwalker (tror det er lignende, ikke undersøgt der så meget endnu)

Movie af mudwalker

http://www.vimeo.com/5911560

Johnni

Post Reply