IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal

Unread post by Zacker » 20 Feb 2010, 16:30

Vinderne af den endelig runde af Epic's Make Something Unreal konkurrence er netop blevet offentliggjort. I tillæg til en masse fine mods, så vil jeg også henlede opmærksomheden på, at ITU tog førstepladsen i Educational kategorien :) Stort tillykke til alle studerende derfra, som har været med til at sikre den pris!

http://www.makesomethingunreal.com/final_winners.aspx

Lau Korsgaard
Level 22 - Imp
Posts: 227
Joined: 25 Mar 2008, 21:57

Re: IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal

Unread post by Lau Korsgaard » 21 Feb 2010, 01:02

GG

først da jeg læste detd troede jeg at at Make Something Unreal nu også have en kategori for educational games :shock:

Men tillykke til ITU og specielt til de moddere som har lavet noget fedt

petervesti
Level 22 - Imp
Posts: 223
Joined: 07 Apr 2008, 18:53

Re: IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal

Unread post by petervesti » 22 Feb 2010, 19:37

Lau Korsgaard wrote: først da jeg læste detd troede jeg at at Make Something Unreal nu også have en kategori for educational games :shock:
Hmmm...ser man paa den side der bliver linket til, saa er det jo netop det de har??

Lau Korsgaard
Level 22 - Imp
Posts: 227
Joined: 25 Mar 2008, 21:57

Re: IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal

Unread post by Lau Korsgaard » 23 Feb 2010, 12:06

petervesti wrote: Hmmm...ser man paa den side der bliver linket til, saa er det jo netop det de har??
Nej, ITU var den bedste skole der deltog i make something unreal - de har ikke lavet spil med læringsindhold.


ikke fordi at der er noget i vejen med det :roll: det ville bare være spøjst hvis epic prøvede at pushe unreal som en platform for læringsspil

Post Reply