Jeg overvejer selv at starte på det, men jeg mangler DIN hjælp! Hvis du på nogen måde kan tegne eller kode eller bruge en game-engine som unity så er du mere end velkommen. Skriv eller ring selvom du måske tror at du IKKE har det der skal til, for jeg er sikker på at med samarbejde og viljestyrke kan vi få det til at fungere.
Hvis du selv har idéer til et spil kan vi helt 100% godt finde ud af at flette det sammen. Om ikke andet tæller dine inputs ligeså meget som alle andres.
Jeg forestiller mig spillet sådledes:
En masse mindre events, men i openworld. f. eks verden som i Word of Warcraft, men bestående af events http://www.youtube.com/watch?v=3QoXA82y ... re=related som f. eks dette i Diablo 3, men udover at det bare er monstre der spawner man skal dræbe så involvere puzzles, så spilleren og skal tænke lidt (har ikke prøvet at spille et PvE spil i langt tid hvor jeg rent faktisk skulle tænke lidt selv)
Udover det har jeg lagt mærke til at flere spil byder på en form for character customization og jeg tror også dette er vigtigt for at få den enkelte spiller til at føle sig unik, men dette kan gøres langt bedere end man kan i f. eks Wow hvor der er transmogrif eller hvad det hedder.
Jeg har en masse idéer i forvejen, til både events og hvordan man kan customize sine characters på en fed måde.
Det jeg kræver af dig er at du er 100% ærlig omkring det du laver, hvis du ikke synes det er sjovt og spændene så vil det kunne ses på resultatet.
Hvis du selv, ligesom mig, ikke er god til at programmere, tegne og alt det andet som man skal kunne for at producere et computerspil, så frygt ej! grib knoglen eller send en mail det er altid godt med en sparringspartner

Husk på man skal starte et sted, og måske er dette din chance.
Victor_bak@hotmail.dk eller tfl; 28561108