2D chatspil! ULØNNET

TheChrille2
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 22 Aug 2012, 20:46

2D chatspil! ULØNNET

Unread post by TheChrille2 » 10 Sep 2012, 21:07

Hej,
jeg kunne godt tænke mig at begynde at lave et 2d chatspil, men tror ikke jeg kan lave det alene.
Ville høre om dr var nogen der var intresserede i det. Det skal lige nævnes at det er ulønnet, men i for fuld credit og admin i spillet.

Forventninger til jer:
Kendskab til PHP
Kendskab til html og MySQL
Kendskab til flash

Der må godt være flere end en.

Jeg laver selv graffiken til spillet og jeg har en super idé til hvordan spillet skal foregå.
Håber også, at jeg kan lære lidt mere indenfor spiludvikling er nemlig ikke selv den skarpeste til kodning.

Mail: cm96362@gmail.com

-Christian

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: 2D chatspil! ULØNNET

Unread post by timgarbos » 12 Sep 2012, 14:18

Hej Christian,

Det er lavet en del gange foer og jeg tror ikke at du er den foerste herinde der har ville starte et saadan projekt. Det er nok heller ikke det nemmeste/bedste begynder projekt og jeg ville nok anbefale dig at starte med noget simpelt. Jeg ved heller ikke om Spiludvikling.dk er det bedste sted at finde uloennede programmoerer, men det kan jo aldrig skade at spoerge.

Hvis du dog vaelger at kaste dig over det og skal ud og finde en der vil hjaelpe dig, saa ville det virke super staerkt hvis du kunne lave nogle mockups af screenshots eller forklare hvordan det skulle virke i forhold til andre lign. projekter.

Hvis du endnu ikke har lavet mockups af hvordan du vil have at det skal se ud, saa ville det vaere godt at linke til andet grafik du har lavet.

Held og lykke med projektet.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3997
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: 2D chatspil! ULØNNET

Unread post by jonaz.dk » 12 Sep 2012, 15:12

jup..

køb en chat som hyldevare og smid din egen grafik ind til en start. og glem spilfunktionaliteten i første omgang.
det ville være et fint lille begynderprojekt hvor du ikke behøver programmører. som med alt sandsynlighed var et undergangsprojekt til at starte med.
http://www.flashchatdeluxe.com/flashava ... index.html

Post Reply