PROGRAMMØR OG LEVELDESIGNER til 3d – spiludvikling:

JSA
Level 0 - Null

PROGRAMMØR OG LEVELDESIGNER til 3d – spiludvikling:

Unread post by JSA » 22 Nov 2010, 11:03

MY LAND >>CREATE, INNOVATE AND COMPETE<<

Arbejdet er delvist lønnet og med anpart i spillet.

Jeg er i øjeblikket i dialog med spilproducenten NO GAP. Det betyder at såfremt de er på, vil de afsætte et “mindre” beløb til udviklingen af spillet + div. Jeg er ligeledes i kontakt med et Københavnsk spilfirma vedr. div. ydelser i udviklingen af spillet.

Kort om spillet:

>>MY LAND ER DIN KAMPARENA, DIT WONDERLAND ELLER HELVEDE<<

MY LAND er instant single og multiplayer fun.

MY LAND er x-antal minigames/konkurrencer som du kan bygge videre på, lave om, kombinere eller tviste til ukendelighed.

MY LAND er øen hvor det hele sker. Det er din ø, du har kontrollen og du bestemmer hvem der må komme der.

I MY LAND lægges vægt på interaktionen, gameplayet og muligheden for at kunne ændre reglerne i de forskellige spil.

I MY LAND er der ikke lagt vægt på tons vis af pre-designede assets.

Med MY LAND´s QUICKMIXER kan du hurtigt, nemt og enkelt skrue på de forskellige parametre øen og spillet er bygget op af og dermed skabe helt nye og anderledes spiloplevelser.

Teamet:

Teamet skal bygge ovenstående!

Udfordringen ligger bl.a. i at programmere et system der, kan generere/skabe forskellige former for hybrider af omgivelser, egenskaber og spil. Og et interface der gør det super enkelt at bruge for spilleren.

Du kan være nyuddannet eller mere erfaren, men det vigtigste er at dine kvalifikationer passer til, eller vokser med, opgaven, og at du har lyst til at starte et helt nyt og visionært spilfirma op fra grunden.

Jeg er selv uddannet arkitekt men har arbejdet med MY LAND omkring et år. Min spilmæssige baggrund strækker sig fra C64 til PS3. Mit fokus ligger i konkurrencen mellem ”rigtige mennesker” og aspekterne i at kunne skabe nye konkurrencer og styrkeforhold gennem ændringer af regelsæt.

Udviklingen af MY LAND finder sted i København.

Interesserede kan henvende sig til undertegnede på:
T: + 45 61 26 38 12 // johanamhild@gmail.com

Med venlig hilsen

Spilarkitekt
Johan S. A.

Post Reply