På længere sigt har vi en" Master mind levet" rigtig gode spilkoncepts til fremtidig spil.
Nordic Game Jam`s 2011 koncept tegninger:
Luxury Dog Game Studio Calling!!!
-
- Level 1 - Speck of dust
Re: Luxury Dog Game Studio Calling!!!
Abestinction NGJ spil
http://www.globalgamejam.org/2011/abestinction
Synes nok jeg genkendte tegningerne.
Kan du fortælle om det er hele NGJ-holdet som er igang med dette eller kun dele af NGJ-holdet ?
Og det her hører nok mere til under showcase forumet end jobs forumet.
http://www.globalgamejam.org/2011/abestinction
Synes nok jeg genkendte tegningerne.
Kan du fortælle om det er hele NGJ-holdet som er igang med dette eller kun dele af NGJ-holdet ?
Og det her hører nok mere til under showcase forumet end jobs forumet.
-
Yeah! hører nok mere til under showcase sorry.
Faktisk er der ikke nogen der arbejde på dette projekt nu. Den var brainstormet og lavet exklusivt til NGJ. Jeg er koncept tegner og stort set ide udvikler bag holdet.Selve gameplay blev ikke lavet efter original ide som er much bether! Så dette project er pretty much on stand by nu!
Men vi er igang med et 5x beder koncept og project dette er en perle simpelthen! 8-)
Faktisk er der ikke nogen der arbejde på dette projekt nu. Den var brainstormet og lavet exklusivt til NGJ. Jeg er koncept tegner og stort set ide udvikler bag holdet.Selve gameplay blev ikke lavet efter original ide som er much bether! Så dette project er pretty much on stand by nu!
Men vi er igang med et 5x beder koncept og project dette er en perle simpelthen! 8-)
-
- Level 8 - Summoner
Jeg ser ikke spøgelser, kun døde mennesker :lol:
Ej, spøg til side. Jeg var nok lidt for hurtigt ude med en teori om, at det var en invasion af onde hackere. Men memorycard71, det skyldes måden første indlæg var skrevet på. Det var helt ærligt, ikke særligt godt. Men du fik det rettet i et senere indlæg, så fred være med det. Håber du finder nogle folk til dit projekt.
Bub
Edit: ja, denne post skulle så have været i den anden tråd med samme navn...
Ej, spøg til side. Jeg var nok lidt for hurtigt ude med en teori om, at det var en invasion af onde hackere. Men memorycard71, det skyldes måden første indlæg var skrevet på. Det var helt ærligt, ikke særligt godt. Men du fik det rettet i et senere indlæg, så fred være med det. Håber du finder nogle folk til dit projekt.
Bub
Edit: ja, denne post skulle så have været i den anden tråd med samme navn...
-
BubbleWrapBoy
Det gøre ikke noget og
Tak!
Det gøre ikke noget og
Tak!