Android / Java programmør søger job i hovedstaden

ktorgard
Level 0 - Null

Android / Java programmør søger job i hovedstaden

Unread post by ktorgard » 10 Feb 2011, 14:55

Android/Java programmør med interesse for underholdning og formidling søger job!

Jeg er nyuddannet, men har programmeret i Java i syv år og kastede mig over Android platformen for ca. et halvt år siden. I løbet af min uddannelse og i mine forskellige hobbyprojekter har jeg ofte beskæftiget mig med spilprogrammering, primært AI, men både evner og interesser rækker langt videre end dette. Generelt har jeg arbejdet med grundlæggende algoritmedesign, objekt orienteret programmering/design og en del GUI design.

På Android har jeg mest beskæftiget mig med den tekniske side af interface design, og de forskellige udfordringer og muligheder, der ligger i at kombinere xml layout med den mere dynamiske Java kode. De fleste af mine projekter været små spil da det er det jeg holder mest af.

Jeg brænder for alt hvad der kan få lidt liv i maskinen og overraske og engagere brugeren, om det så handler om formidling, undervisning, underholdning eller noget helt andet :)

Jeg har netop oprettet en lille hjemmeside til mine første Android projekter: http://aergia.dk

Der er ikke det helt stor endnu, men det giver forhåbentlig et indtryk af mine evner så kig endelig forbi. Her kan du også finde mit CV.

Forslag til steder jeg kan søge eller andre kommentarer er også meget velkomne!

Mvh.
Kristian W.-Torgard
kristiantorgard hos gmail prik com

EDIT:
PS Må hellere lige sige jeg også er interesseret i ansættelse med udgangspunkt i virksomhedspraktik eller løntilskud :!:

memorycard71
Level 1 - Speck of dust

Re: Android / Java programmør søger job i hovedstaden

Unread post by memorycard71 » 15 Feb 2011, 14:46

Jeg har tænkt mig at du kan arbejde med mig !
Jeg har en dejligt kontor og nogle kraftige maskiner til at starte med. 8-)
dejan88@live.dk
Tlf. nr. 28 59 17 49

Post Reply