Programmør og Grafiker søges til produktion af Iphone og Ipad spil
Oversigt:
Meget stærkt koncept med originale figurer, karismatisk helt, spændene våben og enviroment.
Inovativ måde at spiler på, strategisk tredje person skyde spil.
Blanding 2d og 3d grafik.
High score system for dem, der kan lide det.
Målet er at spilet bliver en sucess på app store, android, windows phone.
Meget spændene multiplayer delen.
(Beklager jeg kan ikke go in i detaljerne)
Om mig:
Jeg er 39 år og har åbnet ny game studio i Glostrup
Jeg har yderligere arbejdet som grafiker (både 2D og 3D) og har stor løsningsorienteret erfaring i Photoshop Flash, Dreamweaver, After Efects, Maya, 3D studio Max.
Jeg har en stor del af mit liv tegnet og malet med blyanter, olie maling, acrylic maling. De sidste 10 år lever jeg af koncepter til produkt inovation og nu til spil produktion.
Dig:
Du er programmør med erfaring til Programing: Objective- C,C#,C++ java script (nødvendige sprog til programmering til iphone)!
Der er UnityOsIphone 3d engine vi kan eventualt bruge(C-objective,C++,C#,java script). Jeg har også noget nye bøger om det.
Du kan sikkert allerede de sprog der er nødvendig for at løse en opgave som denne.
Du står for programmering af selve spillet.
Indtjeningsmuligheder:
Der vil blive lavet en kontrakt med dig baseret på % af indtjeningen.
Pt. kan vi ikke aflønne dig, da vi har brugte vores budget til game studio og high end maskiner.
Mig:
Jeg designer spillet.
Jeg regner med at står for den daglige drift af spillet og opbygningen.
Jeg står for konceptet, grafisk arbejde til selve spillet og hjemmeside og nødvendige marketing af spillet.
Deadline:
Deadlines er godt at have, men vi har ikke nogen. "It is better to wait for a while and get tings properly done, then rush and make a game that will sucks forever!”
Vi forventer et seriøst samarbejde med vores kommende kollegaer. På længere sigt har vi super gode spilkoncepts til fremtidig spil.(og jeg ved godt hvad er forskel imellem "good" og "very good game")
Har du lyst og kan du investere din tid i et projekt, til at fremstile et potential vinder koncept, er du velkommen til at kontakte os
For yderligere oplusninger :
Luxury dog game studio/tlf.nr.: 28 59 17 49/ email: dejan88@live.dk
Programmør og Grafiker søges til produktion af Iphone og Ipa
-
- Level 1 - Speck of dust