Reto-Moto søger erfaren support manager til at opbygge og styre support af vores spil Heroes & Generals (http://www.heroesandgenerals.com). Spillere fra hele verden kan allerede på nuværende tidspunkt joine vores spil, men vi har indtil videre servere stående i Europa og i USA, hvorfor supporten i første omgang skal være rettet mod spillere fra disse områder.
Om dig
Erfaring med support (min. 3år)
Har teknisk forståelse i forhold oprettelse og logging af kundehenvendelser, indenfor områder som Technical support, In-game support samt Billing
Er gamer
Er vant til at arbejde i forums, gerne som moderator o.l.
Skriver flydende engelsk og gerne tysk og/eller andet større europæisk sprog
Har gode formulerings- og forståelsesevner
Har en passion for customer service.
Derudover skal du være tålmodig og med et generelt godt humør. Hvis du har erfaring med Kayako vil det være et plus, men det er ikke et krav.
Dine opgaver:
At opbygge og styre vores support-afdeling.
Hyre support-medarbejdere efter behov.
Supportere kunder og oplære nye supportmedarbejdere til at yde god support.
Opbygge et tæt samarbejde med vores testafdeling.
Om os:
Reto-Moto er en lille dynamisk virksomhed, hvor den enkelte har et stort ansvar for egne og fælles arbejdsopgaver. Vi arbejder i et uformelt miljø med god plads til idéer. Vores kontor ligger meget tæt på Rådhuspladsen (i København) på 5. sal med stor tagterasse. Vores spil Heroes & Generals (http://www.heroesandgenerals.com) foregår i 2. verdenskrig og er et FPS spil med en kampagnedel tilkoblet.
Send en ansøgning og CV til jobs@reto.dk, du er også meget velkommen til at skrive til os, hvis du har spørgsmål til stillingen.