Hej Alle på Spiludvikling.dk
Jeg skriver, da jeg søger samarbejde med en dansk og nogenlunde etableret virksomhed som arbejder med udvikling,
produktion, og distribution af danske spil til indland og udland. Enten Inhouse eller på eksternt konsulentniveau.
Min profil byder blandt andet på solid forretningsforståelse og drive, samt stærke evner i markedsføring og kommunikation.
Hvad kan jeg?:
Jeg har seriøs og ægte spilinteresse og forståelse, og har spillet usandsynligt mange spiltitler igennem over 24 år.
Det må være det vigtigste parameter, for at gå op i sit arbejde med liv og sjæl!
Hvad angår det faglige, har jeg over 10 års erfaring med salg, og de 8 af dem med IT produkter og software.
Jeg har drevet min egen virksomhed med gode resultater i 8 år, og har afholdt over 1000 succesfulde kundemøder,
med virksomheder i Dansk erhvervsliv.
Så har jeg uddannelse i Human Resources (personaleansvar og håndtering) og NLP coaching (kommunikation og motivation)
Hvad vil jeg?
Jeg vil godt indgå i et team hos en dansk spilvirksomhed med et godt solidt fundament og viljen til at arbejde hårdt for at få succes i
indland og udland. Herfra ønsker jeg at være med til at videreudvikle virksomhedsstrategi, rekruttere og ansætte de mest motiverede medarbejdere,
Markedsføre og sælge virksomheden og dennes titler via PR, Fonde, virksomheder, investorer og meget andet.
Jeg håber der sidder nogen som er interesseret i at tale nærmere om muligheder, og I er meget velkommen til at sende en mail
eller besvare her.
Venlig hilsen
Marcus
Nickname Lowryder
Lederkonsulent søger fast arbejde i Spilvirksomhed!
Lederkonsulent søger fast arbejde i Spilvirksomhed!
Last edited by Lowryder on 06 Oct 2010, 14:50, edited 1 time in total.
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Re: Lederkonsulent søger fast arbejde i Spilvirksomhed!
Hej Marcus
Har du et mere præcist CV eller online profil, som du kan dele?
mvh
Har du et mere præcist CV eller online profil, som du kan dele?
mvh
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter
Hej Jeppe,
Det kan du tro - jeg kan sende det indenfor en times tid på din Kilberg Media e-mail!
Mvh
Marcus
Det kan du tro - jeg kan sende det indenfor en times tid på din Kilberg Media e-mail!
Mvh
Marcus
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Tak for det tilsendte!
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter