Udviklere til Havok Copenhagen
Posted: 04 Nov 2010, 07:20
Udviklere til Havok Copenhagen
Vi leder efter flere talentfulde Software Engineers / Senior Software Engineers til vores nye Havok Copenhagen kontor.
Havok fremstiller cross-platform middleware til spil- og filmindustrien og benyttes som en integreret del af over 150 titler bl.a. AAA-spil som StarCraft 2, Uncharted 2, Halo 3, Half Life 2, Bioshock og Super Smash Bros. Brawl. Havok-produkter er også blevet benyttet til specialeffekter i film som The Matrix, Harry Potter and the Order of the Phoenix, Quantum of Solace og X-Men: The Last Stand.
Mest kendt er nok Havok's prisvindende fysiksimulering, men sortimentet omfatter også AI- og animationsløsninger, ligesom et komplet, optimeret, scripting-system er en nylig udvidelse.
Du har formentlig en uddannelse som softwareingeniør, datalog eller lign. og stor erfaring med C++. Du har gerne stærke matematiske færdigheder, erfaring med 3D, en baggrund i spiludvikling og erfaring med low-level optimering.
Hvis der er nogen spørgsmål kan jeg kontaktes på thomas.jakobsen@havok.com.
Se den komplette stillingsbeskrivelse på http://www.havok.com/index.php?page=careers
Thomas Jakobsen
Havok Copenhagen
Vi leder efter flere talentfulde Software Engineers / Senior Software Engineers til vores nye Havok Copenhagen kontor.
Havok fremstiller cross-platform middleware til spil- og filmindustrien og benyttes som en integreret del af over 150 titler bl.a. AAA-spil som StarCraft 2, Uncharted 2, Halo 3, Half Life 2, Bioshock og Super Smash Bros. Brawl. Havok-produkter er også blevet benyttet til specialeffekter i film som The Matrix, Harry Potter and the Order of the Phoenix, Quantum of Solace og X-Men: The Last Stand.
Mest kendt er nok Havok's prisvindende fysiksimulering, men sortimentet omfatter også AI- og animationsløsninger, ligesom et komplet, optimeret, scripting-system er en nylig udvidelse.
Du har formentlig en uddannelse som softwareingeniør, datalog eller lign. og stor erfaring med C++. Du har gerne stærke matematiske færdigheder, erfaring med 3D, en baggrund i spiludvikling og erfaring med low-level optimering.
Hvis der er nogen spørgsmål kan jeg kontaktes på thomas.jakobsen@havok.com.
Se den komplette stillingsbeskrivelse på http://www.havok.com/index.php?page=careers
Thomas Jakobsen
Havok Copenhagen