Page 1 of 1

Kiloo Games: Level Designers, Unreal Ed erfaring

Posted: 14 Nov 2010, 15:35
by simonmoeller
Hos Kiloo Games er vi igang med at afsøge techmuligheder til et fastpaced og intenst FPS spil til iDevices.

I den forbindelse leder vi efter Level Designers som har erfaringer med Unreal Editor, UDK.

Da vi er meget tidligt i processen leder vi primært efter en eller flere frivillige med ambitioner om at arbejde professionelt med Level Design. Det er en klar fordel hvis du også kan modellere props (på niveauet "Tønder", "Kasser", "Døre", "Rør" og hvad man ellers kan finde på af sekundære props) unwrappe og designe textures ud fra et allerede defineret texture-sæt.

Du har formentlig mindst et par års erfaring med modding i Unreal Ed eller andet, og er ikke bange for en udfordring!

Det er en klar fordel at være i Aarhus området, men andre bliver også taget i betragtning.

Giv lyd på simon@kiloo.com hvis det er noget du er interesseret i, og vedlæg screenshots af dit arbejde.

Re: Kiloo Games: Level Designers, Unreal Ed erfaring

Posted: 14 Nov 2010, 19:22
by Neogy
Okay jeg synes dette virker interessant.

Dog har jeg ikke erfaring med UDK, udover at have læst mange positive ting om den.

Med frivillige mener i så ulønnet ? Dette er lidt uklart for mig.
Hvor mange timer regner i med at vedkommende skal arbejde om ugen ? (bare for at finde ud af om det er deltid eller fuldtid).

Re: Kiloo Games: Level Designers, Unreal Ed erfaring

Posted: 14 Nov 2010, 19:53
by simonmoeller
Det er som udgangspunkt et spørgsmål fra os om at kvalificere hvilken tech vi skal bruge. Det skal vi bruge testlevels til, men vi mangler ressourcerne internt. Hvis de der laver testlevels o.lign viser sig at være fornuftige (viser initiativ, overrasker positivt, laver gode ting etc.) så er det naturligt at fortsætte med vedkommende på lønnet basis.

Direkte svar på dit spørgsmål: Ulønnet i begyndelsen.