Jeg søger en medstifter til opstart af et mindre spilfirma.
Jeg har en forretningsplan klar og første udkast til designdokumentet for første produktion. Tanken er, at første produktion skal vare 3-4 måneder og afklare, om der er grundlag for at drive forretningen videre og skabe en fast indtjening. Jeg håber desuden, at første produktion kan tjene sig selv hjem igen.
Jeg vil ikke gå i detaljer med selve spillet her, men kort fortalt er der tale om edutainment casual games - dvs. ingen 3D eller noget der minder om AAA.
Jeg tror selv på ideen og er klar til at investere min opsparing i projektet og arbejde på det fuld tid.
Jeg forventer at firmaet i alt kommer til at omfatte svarende til 3-5 fuldtidsstillinger.
Jeg er uddannet datalog og spilprogrammør. Jeg har tre års erfaring indenfor softwareudvikling - herunder spil.
www.henriklsp.dk
Din rolle i firmaet kommer an på dine kompetencer. Din første opgave vil være at revidere forretningsplanen, og jeg forventer, at du langt hen ad vejen vil kunne definere dine egne ansvarsområder.
Løn kan forhandles - som medstifter og medejer vil hele eller størstedelen af din løn i opstartfasen dog bestå af andele i virksomheden.
Din løn / ejerandel vil afhænge af arbejdstid og kvalifikationer.
Du har kompetencer indenfor programmering, 2D grafik, audio, salg eller markedsføring. Eller flere af disse.
Du opfylder desuden det meste af følgende:
- Interesse for computerspil
- Erfaring med spiludvikling
- Kan bidrage med ideer til spildesign
- Kan bidrage til at videreudvikle forretningsmodellen
- Bor i Københavnsområdet
Send en ansøgning til mail@henriklsp.dk inden udgangen af august.
Spørgsmål kan stilles per mail eller her på forumet.
Partner søges til opstart af spilfirma
-
- Level 10 - Dark arts student
Re: Partner søges til opstart af spilfirma
Lyder ellers meget spændende
Ku' godt være interesseret i noget salg og marketing, men er desværre bosat i Aalborg så lige langt nok.