Erfaren 3D/2D animator/designer søger nye udfordringer !
Posted: 22 Feb 2012, 12:54
Hej til alle her på spiludvikling.dk,
Jeg har på det seneste puslet med tanken, om at komme til at arbejde lidt mere intenst med 3D/2D grafik/animation igen til spil/multimedie produktioner, efter en årrække med andre sideløbende gøremål.
Her følger en kort opsummering om hvem jeg er og kronologi over projekter deltaget i:
Har arbejdet med en lang række branchekendte programmer til spil og multimedier, både 3D og 2D og har deltaget i en ikke ubetydelig grad til den tekniske del omkring et produkts fremstilling. Har udarbejdet og skabt egne kvalitets 3D figurer i stil med superhelte, til brug i spil og lign. og har oparbejdet en bred vifte af expertise, tekniske kendskaber og redskaber, der være sig nyttige til spilproduktioner. Jeg har yderligere haft den store ære, at få produktioner fremvist og bevaret ved Dansk Digital Kulturarv på den Sorte Diamant. * (Link)
- Battle Squadron ONE (iPhone, iPod, iPad) og snart Android.
- Skærmtrolden Hugo (Amiga, TV)
- Battle Squadron (Amiga, Sega Megadrive)
- Hybris (Amiga)
- Sword of Sodan (Amiga, Sega Megadrive)
- Tiger Mission (Commodre 64)
- The Vikings (Commodore 64, Amstrad)
På denne nye youtube med Battle Squadron ONE til iOS, er pre-game indflyvningerne lavet i 3D Lightwave.
Jeg er interesseret i stort set alle slags og typer af opgaver inden for 3D/2D grafik/animation og web/konceptudvikling og er sikker på, at med min erfaring, ville jeg kunne bidrage succesrigt.
For spørgsmål og henvendelser, er jeg naturligvis ud over her, også tilgængelig på email: tl@cope-com.com og yderligere information her: Cope-Com :geek:
Jeg har på det seneste puslet med tanken, om at komme til at arbejde lidt mere intenst med 3D/2D grafik/animation igen til spil/multimedie produktioner, efter en årrække med andre sideløbende gøremål.
Her følger en kort opsummering om hvem jeg er og kronologi over projekter deltaget i:
Har arbejdet med en lang række branchekendte programmer til spil og multimedier, både 3D og 2D og har deltaget i en ikke ubetydelig grad til den tekniske del omkring et produkts fremstilling. Har udarbejdet og skabt egne kvalitets 3D figurer i stil med superhelte, til brug i spil og lign. og har oparbejdet en bred vifte af expertise, tekniske kendskaber og redskaber, der være sig nyttige til spilproduktioner. Jeg har yderligere haft den store ære, at få produktioner fremvist og bevaret ved Dansk Digital Kulturarv på den Sorte Diamant. * (Link)
- Battle Squadron ONE (iPhone, iPod, iPad) og snart Android.
- Skærmtrolden Hugo (Amiga, TV)
- Battle Squadron (Amiga, Sega Megadrive)
- Hybris (Amiga)
- Sword of Sodan (Amiga, Sega Megadrive)
- Tiger Mission (Commodre 64)
- The Vikings (Commodore 64, Amstrad)
På denne nye youtube med Battle Squadron ONE til iOS, er pre-game indflyvningerne lavet i 3D Lightwave.
Jeg er interesseret i stort set alle slags og typer af opgaver inden for 3D/2D grafik/animation og web/konceptudvikling og er sikker på, at med min erfaring, ville jeg kunne bidrage succesrigt.
For spørgsmål og henvendelser, er jeg naturligvis ud over her, også tilgængelig på email: tl@cope-com.com og yderligere information her: Cope-Com :geek: