1-2 ugers praktik med henblik på Digital Media Elevplads

ziegler
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 15 Apr 2012, 19:35

1-2 ugers praktik med henblik på Digital Media Elevplads

Unread post by ziegler » 15 Apr 2012, 19:45

Jeg er en ung mand på snart 18 år. Jeg går i 10. klasse.

Jeg er vild med at kreere og designe alt indenfor multimedie produktion. Som selvstudium har jeg bl.a. arbejdet med 3D Max, Sketchbook Pro 2011, Photoshop, Dreamweaver, Sony Vegas Pro og Zbrush. I øjeblikket er jeg ved at designe min egen hjemmeside, http://www.amz.dk som jeg programmerer i HTML og CSS.

I min fritid spiller jeg også en del på computer. Fra min side, er det ikke udelukkende underholdning. Jeg ser det også som storytelling, samtidig med at spil rummer et stort indlæringspotentiale, idet spil jo kræver, at man tager stilling til problemer og løser dem.
Jeg vil gerne designe et moderne undervisningsprogram, der låner digitale elementer fra computerspil, og som motiverer til pædagogisk indlæring, men som samtidig er sjovt og spændende.

Hvorfor mig?
I vil i mig få en elev, der er i stand til at arbejde selvstændigt. Jeg er ikke bange for at tage fat, og deltager gerne i både det sure og det søde med godt humør. Jeg er kreativ og arbejder målrettet på at opnå succesoplevelser med mit arbejde.
Som person er jeg altid i godt humør. Jeg hader ordene ”at give op”. Når jeg har sat mig noget for, så gennemfører jeg det. Det er vigtigt for mig, at jeg jævnligt bliver udfordret; både fagligt og personligt. Faktisk må udfordringerne gerne stå i kø :lol:

Jeg har været inde at snuse lidt til branchen på SBS TV, hvor jeg har været i praktik. Dette har givet mig en god indsigt i betydningen af team-arbejde, og et godt kendskab til miljøet, som passer lige til min person.

Jeg håber, at jeg med denne ansøgning har vakt jeres interesse, og jeg ser frem til at uddybe ovenstående ved en personlig samtale. Jeg står naturligvis også til rådighed pr. telefon for yderligere oplysninger.

Kulitorum
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 24 Mar 2012, 21:31

Re: 1-2 ugers praktik med henblik på Digital Media Elevplads

Unread post by Kulitorum » 18 Apr 2012, 08:04

Men hvor bor du, og hvad er din kontakt info?

Det er ikke nok at poste din standard ansøgning, og så ikke engang gide at læse den igennem og tænke sig lidt om...

--Michael

christa
Level 6 - Apprentice
Posts: 62
Joined: 08 Jan 2010, 11:52
Location: Copenhagen

Re: 1-2 ugers praktik med henblik på Digital Media Elevplads

Unread post by christa » 18 Apr 2012, 09:46

Kan vi lige få kammertonen :)

Held og lykke med det og ja for en god ordens skyld er det en god ide at vedlægge kontaktinfo :lol:

Post Reply