Graphic Artist søger arbejde

KarenB
Level 1 - Speck of dust

Graphic Artist søger arbejde

Unread post by KarenB » 15 Apr 2013, 14:15

Hej, mit navn er Karen Bennetzen og jeg er nyuddannet CG Artist Bachelor fra The Animation Workshop i Viborg.

Jeg søger betalt job inden for spildesign som graphic artist, background artist og concept artist. Jeg søger både fast og freelance arbejde.

Jeg har erfaring med Photoshop, After Effects, Premiere, Maya, Unity m.m., og jeg har arbejdet med computerspil igennem DADIU og praktikforløb hos PressPlay og Daedalic Entertainment. Jeg er desuden meget interesseret i spil, jeg spiller selv computerspil og følger med i det nyeste inden for grafik, indie, apps og spiludvikling. Ud over spilerfaring har jeg arbejdet med animationsfilm i både skole og fritid, 3D såvel som 2D.

Mit onlineportfolie her: http://artofkab.blogspot.com

Jeg kan kontaktes her og på min email: Karen.bennetzen@gmail.com.

For at se mere af mit spil-relaterede arbejde kan du/I sende mig en mail, så sender jeg mit portfolie med PDF.

På forhånd tak for interessen. :)

- Karen

---

Hi, my name is Karen Bennetzen, and I have recently graduated as a Bachelor CG Artist at The Animation Workshop in Viborg.

I am looking for paid work within game development as a graphics artist, background artist and concept artist. I am interested in both permanent and freelance work.
I have experience working with Photoshop, After Effects, Premiere, Maya, Unity etc., and have worked with computergames through DADIU and internships at PressPlay and Daedalic Entertainment. Furthermore I have a personal interest in games, I play computergames and keep myself updated regarding the latest in graphics, indie, apps and game development. Apart from my experience with games I have also worked with animated film at my school and in my sparetime, 3D as well as 2D.

My onlineportfolio here: http://artofkab.blogspot.com

I may be contacted here on this site and through this mail: Karen.bennetzen@gmail.com.

To see more of my game-related work please contact me for a PDF of my portfolio.

Thank you for reading. :)

- Karen

Post Reply