Unity udvikler søges til hurtig og lille opgave (betalt)

ankerheegaard
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 02 Sep 2013, 21:39

Unity udvikler søges til hurtig og lille opgave (betalt)

Unread post by ankerheegaard » 02 Sep 2013, 21:42

Jeg står og skal udarbejde en simpel simulator/kald det manager spil.
Du spiller et vist antal turns, og så tjener eller taber du x antal kr./guld eller lign. Simpelt point and click interface, hvor man kan gå til forskellige rum, foretage handlinger osv.
I første omgang single player, men på sigt multiplayer.

Jeg har en simpel powerpoint, der illustrere ideen (den kan fremsendes på ønske).

Er det noget man kunne købe assistance til?

Ingen grafik, “kun” point og click interface/kombineret med en turn-timer.

Ideen er at det skal udvikles i Unity3D, og jeg kan selv lave lidt til husbehov, men jeg har i denne situation travlt, og håber med, at købe mig til assistance, at jeg kan få det færdiggjort hurtigere?

Jeg håber det har interesse, og at du er en der har tid til det, da det haster? Det er selvfølgelig mod betaling.

Har det vagt interesse, står jeg selvfølgelig til disposition for yderligere oplysninger.

projectolle
Level 3 - Infant
Posts: 36
Joined: 03 Sep 2013, 12:51
Location: Denmark
Contact:

Re: Unity udvikler søges til hurtig og lille opgave (betalt)

Unread post by projectolle » 03 Sep 2013, 12:56

Det kan du godt købe assistance til ;)

Skriv til min mail project.olle@gmail.com og evt. send dit powerpoint så kan vi tage den derfra?

Lige så du ved lidt om mig så har jeg lige færdiggjort min Master of Science (medialogi) på AAUK og leder efter arbejde lige nu, så har masser af fritid. Jeg har brugt Unity i godt 3 år nu, og har selv haft et lille firma som arbejdede med Unity til et mellemstort indie spil www.darkorbstudio.com men det blev desværre aldrig udgivet :)

Mvh
Danny L. Nielsen
Freelance game developer for hire:
http://dannylanghoffnielsen.blogspot.dk/
dk.linkedin.com/in/dannyln/

Post Reply