Praktik / Job søges.

Incarnate
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 09 Sep 2013, 12:22

Praktik / Job søges.

Unread post by Incarnate » 09 Sep 2013, 13:27

Til rette vedkommende.

Jeg søger pt. en praktikplads med henblik på en fastansættelse, geografisk foretrækkes sjælland. Jeg er for et kortere stykke tid siden blevet bevidst om at spiludvikling er det helt rette for mig og derfor dedikerer jeg mig fuldt ud - hvilket vil sige at jeg også bruger min fritid på at lære nødvendige elementer omkring spiludvikling. Dog har jeg allerede et mindset og erfaring der gør det lettere for mig at sætte mig ind i stoffet og lære det hurtigt.

Jeg er pt. gået igang med Unity3D og min erfaring med C# er ret basisk men på nuværende tidspunkt begyndt at tage form.

Lidt kort info om mig:
Jeg hedder Brian og er 32 år gammel med et meget teknisk, skarpt og kreativt sind. Jeg vil klart betegne mig som en gamer.
Min erfaring er bred indenfor forskellige områder. Jeg har haft med computere at gøre i mange år og i forskellige henseender, det er lige fra opsætning af pc'er, troubleshooting
og fejlfinding til de mere avancerede aspekter - såsom netværkopsætning, drift, tweaking i forhold til services, programmering - listen er lang men det giver en god idé om hvad mit niveau er.

Der er også en del af mine evner jeg tænker er meget brugbare indenfor spiludvikling, det drejer sig blandt andet om:
- Programmering
- Grafik - 2D / 3D / Vektor
- Musik Produktion
- Udvikling af spil & spilsystemer (Offline - dvs. Brætspil, Kortspil, Rollespil m.fl.)


*Note: Angående programmering, de fleste gængse kodesprog er på kendskabs eller et basisk niveau, dem der måtte være et behov for er jeg villig til lære, og som nævnt er jeg igang med at lære C#.

Jeg har også nogle kompetencer som ikke høre under selve spiludvikling men helt klart brugbare hvis drejer som et spil skal promoveres og sælges.
- Programmering af hjemmesider
- Salg & Marketing (inklusiv internet marketing)


De fleste vil nok mene det bedste ville være at tage en uddannelse der specifikt er tilrettet til spiludvikling, problemet for mig der er at det ikke vil være muligt for mig at tage en uddannelse der gør jeg skal ned på en SU. Nu da jeg er ledig betyder det at jeg vil kunne tilbyde 4 ugers praktik for den
rette virksomhed - hvilket helt sikkert kunne bruges som en oplæringsperiode.

Lyder jeg som en person der er brugbar? Jeg brænder meget for branchen og bruger meget tid på at læse om nye tiltag og teknologier indenfor spil udvikling, og bruger dagligt tid på på at spille spil eller læse om nye spil.

Med venlig hilsen
Brian Christensen

Post Reply