Programmør og grafisk designer søges til læringsspil
Posted: 02 Oct 2013, 16:31
Jeg er lige gået igang med at skrive speciale i Film- og medievidenskab på KU om corporate games og ønsker at udvikle et tilhørende spil. Derfor leder jeg efter en programmør og en grafisk designer (evt også en lyddesigner).
Spillets formål er at forberede virksomheder for kulturelle udfordringer, der kan opstå, når virksomheden offshorer noget af sin forretning til udlandet.
Spillets indhold er baseret på data af en stor, universitetsbaseret, interkulturel undersøgelse af Mærsk Line IT's udfordringer i at offshore til Indien.
Jeg vil stå for at levere indhold og læringspointer til spillet (fokuseret omkring problematikker i offshoring) og at lave spillets gameplay med hjælp fra spildesigner.
Da jeg ikke har meget erfaring med spil, leder jeg efter en programmør og grafisk designer til spilprojektet (jeg har allerede en spildesigner tilknyttet). Der er her stor mulighed for at dreje spillet i den kreative retning, du ønsker/ser nødvendigt.
Spillet skal gerne realiseres indenfor de næste tre-fire måneder. Flotte effekter er dejlige, men spillet skal hellere være let og håndgribeligt med fokus på at fremme læringspointer i offshoringsregi. Jeg forestiller mig (uden at det er definitivt), at spillet skal være i genren adventure game, med singleplayer, med 2d grafik og være browser-baseret. Jeg lytter gerne til gode råd, og som sagt er der rig mulighed for indflydelse på produktet.
Da dette er et specialeprojekt, kan jeg desværre ikke tilbyde løn på nuværende tidspunkt. Dog har flere virksomheder udtrykt interesse for at spille spillet, så hvis det bliver solgt (hvilket er planen), modtager du naturligvis en del af salget.
Så hvis du mærker en spirende interesse i projektet, så kontakt mig gerne på sidsel.mouritsen@gmail.com, så vi kan få en snak om spillets muligheder.
Spillets formål er at forberede virksomheder for kulturelle udfordringer, der kan opstå, når virksomheden offshorer noget af sin forretning til udlandet.
Spillets indhold er baseret på data af en stor, universitetsbaseret, interkulturel undersøgelse af Mærsk Line IT's udfordringer i at offshore til Indien.
Jeg vil stå for at levere indhold og læringspointer til spillet (fokuseret omkring problematikker i offshoring) og at lave spillets gameplay med hjælp fra spildesigner.
Da jeg ikke har meget erfaring med spil, leder jeg efter en programmør og grafisk designer til spilprojektet (jeg har allerede en spildesigner tilknyttet). Der er her stor mulighed for at dreje spillet i den kreative retning, du ønsker/ser nødvendigt.
Spillet skal gerne realiseres indenfor de næste tre-fire måneder. Flotte effekter er dejlige, men spillet skal hellere være let og håndgribeligt med fokus på at fremme læringspointer i offshoringsregi. Jeg forestiller mig (uden at det er definitivt), at spillet skal være i genren adventure game, med singleplayer, med 2d grafik og være browser-baseret. Jeg lytter gerne til gode råd, og som sagt er der rig mulighed for indflydelse på produktet.
Da dette er et specialeprojekt, kan jeg desværre ikke tilbyde løn på nuværende tidspunkt. Dog har flere virksomheder udtrykt interesse for at spille spillet, så hvis det bliver solgt (hvilket er planen), modtager du naturligvis en del af salget.
Så hvis du mærker en spirende interesse i projektet, så kontakt mig gerne på sidsel.mouritsen@gmail.com, så vi kan få en snak om spillets muligheder.