Tør du se din frygt i øjnene?
Posted: 29 Jan 2014, 03:17
Hej
Jeg leder efter folk i Københavns-området, der kan tænke sig at være med til at udvikle på et first-person-survival-horror-spil.
Man spiller et barn (ca. 8 år) rundt i en uhyggelig verden, hvis temaer strækker sig over forskellige former frygt-billeder. Både den personlige (mørke, ensomhed, skade,...) og den socialt-definerede frygt (fremmede, at stå uden for, ...). Omkringliggende disse temaer er der 'mørket', der hele tiden er efter dig og som kommer tættere og tættere på. Det eneste, man har til at holde mørket på afstand, er en lommelygte, der er ved at løbe tør for batteri.
Jeg er selv udvikler og har arbejdet med forskellige programmeringssprog i 9 år. I afslutningen af min civilingeniøruddannelse arbejdede jeg meget med computergrafik og derved game-design og fandt det meget tilfredsstillende.
Jeg er for nyligt begyndt at udvikle på det ovenstående spil i Unity3d og koder det i Javascript. Mit fokus har været på core dynamic og baggrundshistorie, men jeg har brug for lidt hjælp.
Jeg søger folk til at være med til at realisere denne drøm:
Derfor, er du:
Forfatter / story board artist (at få historien i spillet til at flyde naturligt).
Tegner / designer (hvordan skal de forskellige temaverdener se ud?).
Lyddesigner (et godt lydbillede er en nødvendighed i et horror-spil, især opbygningen af lydelementerne i en samtale-motor).
3D-designer (i dette spil vil også skyggekastning være en del af 3D-designet).
Der der rig mulighed for at sætte sit præg på spillet.
Målet er at opsætte en start-version (prototype og illustrationer) og sammen med en handlingsplan overbevise støtteordninger/investorer/crowdfunding om derigennem få penge til at udvikle den fulde udgave.
Skulle du være interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig herinde, så kan vi altid udveksle mail adresser.
Jeg leder efter folk i Københavns-området, der kan tænke sig at være med til at udvikle på et first-person-survival-horror-spil.
Man spiller et barn (ca. 8 år) rundt i en uhyggelig verden, hvis temaer strækker sig over forskellige former frygt-billeder. Både den personlige (mørke, ensomhed, skade,...) og den socialt-definerede frygt (fremmede, at stå uden for, ...). Omkringliggende disse temaer er der 'mørket', der hele tiden er efter dig og som kommer tættere og tættere på. Det eneste, man har til at holde mørket på afstand, er en lommelygte, der er ved at løbe tør for batteri.
Jeg er selv udvikler og har arbejdet med forskellige programmeringssprog i 9 år. I afslutningen af min civilingeniøruddannelse arbejdede jeg meget med computergrafik og derved game-design og fandt det meget tilfredsstillende.
Jeg er for nyligt begyndt at udvikle på det ovenstående spil i Unity3d og koder det i Javascript. Mit fokus har været på core dynamic og baggrundshistorie, men jeg har brug for lidt hjælp.
Jeg søger folk til at være med til at realisere denne drøm:
Derfor, er du:
Forfatter / story board artist (at få historien i spillet til at flyde naturligt).
Tegner / designer (hvordan skal de forskellige temaverdener se ud?).
Lyddesigner (et godt lydbillede er en nødvendighed i et horror-spil, især opbygningen af lydelementerne i en samtale-motor).
3D-designer (i dette spil vil også skyggekastning være en del af 3D-designet).
Der der rig mulighed for at sætte sit præg på spillet.
Målet er at opsætte en start-version (prototype og illustrationer) og sammen med en handlingsplan overbevise støtteordninger/investorer/crowdfunding om derigennem få penge til at udvikle den fulde udgave.
Skulle du være interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig herinde, så kan vi altid udveksle mail adresser.