Unity C# programmør søges (Ikke betalt arbejde) til spil

Unix
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 09 Jun 2014, 08:29

Unity C# programmør søges (Ikke betalt arbejde) til spil

Unread post by Unix » 09 Jun 2014, 09:03

En ven og jeg startede et projekt sammen som gik ud på at lave et internet browser spil, men han har fået arbejde og er dermed hoppet af projektet. Han nåede dog at lave 10 siders scripts i Unity og det svarer til at spillet er lidt under halvt færdigt. Jeg kan ikke selv programmerer, det er mig der har stået for idé, alt det visuelle og lyden. Jeg søger en programmør som har lyst til at være med på projektet i sin fritid og lave scripts i C# sprog i Unity. Jeg kan ikke betale en løn, men jeg vil betale 500 kroner til programmøren.

Spillet går ud på at man skal klikke sig igennem billeder ved at gå ind ad døre (klikke på døre) samle papir stykker op med en talkode på og nøgler. spilleren er låst inde i en bygning. Han skal taste koderne ind i en maskine for at få adgang til en nøgle så han kan komme ud, men bliver tvunget ned i kælderen da der ikke er andre veje og møder et dæmon. Alt foregår i statiske billeder undtagen døds scenerne. Der er 5 i alt, 3 ved talkode maskinen og 2 ved dæmonet. Det er små 10-12 sekunders videoer jeg har lavet som skal sættes til at afspille når spilleren taster bestemte talkoder ind i maskinen eller svarer forkert på dæmonets spørgsmål.

Der er ingen deadline men jo hurtigere vi bliver færdige jo bedre. Jeg sender manuskript og unity projektet som det ser ud nu til interesserede så man selv kan se og bedømme om opgaven er interessant nok og hvor omfattende det vil være at lave færdigt.

:superlike:

Jeg håber der sidder nogle programmører derude som synes det kunne være god træning som kan li gyser spil
Attachments
spiludviking_00000.jpg
spiludviking_00000.jpg (26.63 KiB) Viewed 4420 times

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Unity C# programmør søges (Ikke betalt arbejde) til spil

Unread post by AndreasX12 » 10 Jun 2014, 13:09

Ser bestemt interessant ud :)

Er selv lige blevet færdig med et projekt jeg har arbejdet på i 5-6 måneder. Jeg leder efter et nyt projekt at kaste mig ud i og det behøver ikke være betalt :)

Jeg har et par spørgsmål vedrørende spillet, men det er måske bedre at skrive over mail.

Kontakt mig gerne på andreasboost98@gmail.com

Hilsen Andreas.
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

Post Reply