Min søn Tobias der går i 9. søger en uges praktikplads hos spiludviklere i hovedstadsområdet.
Han tegner røvmange drager, spiller røvmeget WoW, LoL og Diablo.
Giv mig et kald / sms 2718007.
Thnx.
Mads
Praktikplads 1 uge i uge 45?
-
- Level 9 - Conjurer
Re: Praktikplads 1 uge i uge 45?
Jeg squ bange for at der ikke rigtig er nogle der tager 9. klasse praktikanter ind på eget initiativ.
Hvis I skal have succes med det, bliver I nød til at henvende jer til spilfirmaerne og gøre opmærksom på jer selv - og ikke mindst komme med nogle gode argumenter for hvorfor, han skal i praktik lige præcis hos det firma I har henvendt jer til.
Når det så er sagt, vil jeg klart anbefale at Tobias går i gang med at lære at lave spil i Unity allerede nu.
Vi har tidligere haft nogle 9. klasse praktikanter hos Serious Games, og det er min oplevelse at hvis eleverne allerede har leget lidt med Unity, så er det en del lettere at give dem opgaver, som de også selv får noget ud af.
Hvis I skal have succes med det, bliver I nød til at henvende jer til spilfirmaerne og gøre opmærksom på jer selv - og ikke mindst komme med nogle gode argumenter for hvorfor, han skal i praktik lige præcis hos det firma I har henvendt jer til.
Når det så er sagt, vil jeg klart anbefale at Tobias går i gang med at lære at lave spil i Unity allerede nu.
Vi har tidligere haft nogle 9. klasse praktikanter hos Serious Games, og det er min oplevelse at hvis eleverne allerede har leget lidt med Unity, så er det en del lettere at give dem opgaver, som de også selv får noget ud af.
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm
Re: Praktikplads 1 uge i uge 45?
Hej Kristian.
Fedt – tak for din feedback
/Mads
Fedt – tak for din feedback