Ansøgning om ulønnet praktik
Benjamin
Hovedstadsområdet
PM for mere information
Jeg er en frisk og vel talende ung fyr på 22 år, som søger efter en praktikplads i hovedstadsområdet. Jeg har en ren straffeattest og færdiggjort folkeskole m. 10.klasse samt HTX mat/it. Derudover har jeg stor interesse indenfor it og især programmerings delen. Jeg har siden jeg var i praktik i 7. klasse haft interesse for mediet. Har lært mig selv at programmere, først i html og dvs. webdesign scriptsprog og derefter i java og C#.
På nuværende tidspunkt står jeg i et pauserum inden jeg påbegynder min datalogi bacheloruddannelse d. 1. sep. i år, og vil derfor meget gerne have mine fingrer i kødet ind til da. Det er således at jeg i øjeblikket sidder med uddannelseshjælp hvorfra der er stillet krav til at praktikken skal varer omkring 10-13 uger af 37 timer, da det i det tilfælde ville erstatte nytteaktiveringen. Jeg er desværer godt klar over at det måske ikke er så ønskværdigt at have en byrde om anklen i så lang tid. Men jeg kan forsikre at jeg vil bringe alt hvad jeg kan til bordet, med stor ildhu og arrangement, hvortil jeg forhåbentlig kan formå at levere noget produktivt. Om ikke andet kan jeg da være en god vandflaske henter.
Jeg har desværre ingen erhvervserfaring, dog vil jeg da gerne fremvise nogle af mine egne hobby projekter, selv om det dog mest består af hjemmesider da jeg ikke føler, at de små programmer jeg har haft lavet ikke er værd at vise frem.
bitbrick.dk; på denne side har jeg lagt et spil ud, der er lavet i unity enginen med c#. Spillet er en ganske simpelt 2d Twinstick shooter, med massere af varieret fjender, banner, power ups og bosser.
e-student.dk er en Hjemmeside jeg lavede efter ønske for en gruppe studerende som var interesseret i at lave en form for studie materiale portal. Siden giver i alt sin enkelthed registreret brugere adgang til en database af dokumenter, videoer og noter som kan navigeres i mellem fag der er vist i venstre menubjælke. Siden er lavet med et simpelt design efter ønske.
(siden er ikke "Live" da ejerne stadig er under opstart)
esport.bitbrick.dk er et hobby projekt jeg lavede for en del tid siden som en portal til at se e-sport live streams i et mere fleksibelt miljø. Grundideen bag siden var at gøre det nemt for brugeren at browse igennem streams og se dem i et format brugeren selv kan tilpasse. Dette betyder at siden gør det muligt at se flere streams på engang samt at ændre størrelsen og placeringen af stream vinduer som brugeren nu ønsker det, i et enkelt drag systemt som det kendes fra windows.
Jeg er sikker på at jeg hurtigt vil til lære mig din virksomheds rutiner og arbejdsopgaver og ser frem til at en personlig samtale. PM mig her på siden for kontakt informationer.
Med venlig hilsen
Benjamin