3D artist for hire

mrklaes
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 28 Jul 2015, 02:23

3D artist for hire

Unread post by mrklaes » 28 Jul 2015, 02:32

Hej alle sammen

Mit navn er Klaes Simonsen. Jeg har arbejdet som 3d artist på forskellige spil, heriblandt vores danske indie spil Forced. Jeg tænker at jeg ville skrive en post herinde da jeg søger efter arbejde i dk, og vil gerne gøre mig synlig for virksomheder der kigger herinde.

Jeg har rejst rundt i New Zealand og Australien det sidste års tid, hvor jeg blandt andet også har haft lidt freelance arbejde som 3D underviser på Medie Design Skolen i Auckland. endvidere havde jeg en freelance opgave for en virksomhed i Los Angeles.

Jeg har 3-4 års erfaring som artist og en stor viden når det kommer til at designe baner og optimere mine 3d objekter. Hovedsageligt er jeg en Environment artist, men har ikke noget imod at tage udfordringen i en karakter opgaver.

Skulle der være en position hos din virksomhed, må du meget gerne kontakte mig hellere før end senere... :)

Min portfolio kan ses på http://www.klaessimonsen.dk

Med Venlig hilsen
Klaes Simonsen
mrklaes@gmail.com
3D Artist
Last edited by mrklaes on 29 Jul 2015, 03:42, edited 1 time in total.

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: 3D artist looking for hired work

Unread post by BubbleWrapBoy » 28 Jul 2015, 18:22

Måske du lige skulle tjekke din headline...;)

WishPotato
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 10 Jan 2015, 01:35
Location: Fuglebjerg
Contact:

Re: 3D artist for hire

Unread post by WishPotato » 30 Jul 2015, 20:12

Snakker du om BubbleWrapBoy? Headlinen passer da til det.

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: 3D artist for hire

Unread post by Jesper Kondrup » 30 Jul 2015, 20:49

WishPotato: Ja, fordi den er ændret.

Synes i øvrigt du har rykket dig rigtig meget Klaes siden du var i gang på 3dmaxer, det ser rigtig godt ud! Men det er selvfølgelig også mange år siden efterhånden :)

mrklaes
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 28 Jul 2015, 02:23

Re: 3D artist for hire

Unread post by mrklaes » 31 Jul 2015, 01:41

Hva satan Jesper. Long time no see. Mange tak, ja jeg har været heldig at være på nogle gode projekter.

Hvordan går det hos dig. Kan se du arbejder hos Gamblify, Hvilken form for arbejde er det?

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: 3D artist for hire

Unread post by Jesper Kondrup » 31 Jul 2015, 07:27

Ja, Forced må have været fedt at være med på. Da jeg underviste i Grenaa havde jeg fornøjelsen af at møde Kristian fra Betadwarf - Super dygtig og cool fyr :)
Mit arbejde er hele møllen rundt: 2D, 3D, Rigging, UI design, Game design etc. (karakter animation og lyd bliver outsourced).

Post Reply