Søger ulønnet praktikantjob som 3D-udvikler!
Posted: 14 Aug 2015, 16:09
Kan I bruge mig?
Mit navn er Adrian Elias Bratlann. Jeg er en dreng på 15 år, med en passion for 3D-udvikling, offensiv sikkerhed mm. Jeg skriver herinde, fordi at jeg håber på at kunne blive ansat hos jer som ulønnet praktikant i nogle eftermiddagstimer hver uge.
Jeg er opsat på at lære så meget som overhovedet muligt indenfor spil og applikationsudvikling, især 3D-udvikling. Jeg har allerede gode bekendtskaber med 3D Studio Max, vRay mm. Jeg er klar til at gøre en indsats, både indenfor spændende og udfordrende opgaver, men også med opgaver, som for jer er mere rutineprægede, men som jo for mig vil være givende at udføre.
Efter et år på efterskole, er jeg tilbage i 10. klasse på min tidligere skole, Vidarskolen, en Rudolf Steiner skole i Gentofte.
Jeg har en drøm om en skønne dag at blive udvikler inden for software & spiludviklingsverdenen, fortrinsvist som 3D-modellør, men hvis det ikke er muligt, er jeg også meget glad for coding. Der er dog et godt stykke tid til, så i mellemtiden vil jeg gerne lære mig selv så meget, som jeg kan.
Jeg bruger det meste af min fritid på at dyrke denne passion, og jeg har i den forbindelse fået lavet nogle ’produkter’. Ét af dem er mit indie-projekt ’Macholo: The Conqueror’, som kan findes på bl. a. IndieDB.com & ModDB.com.
Som nævnt ovenfor går jeg lige nu i 10. klasse, men jeg har aftalt med mine forældre, at det er i orden, at jeg vælger at bruge en god del af min dagligdag på det, jeg brænder for.
Hvis jeg derfor kunne få lov til at komme nogle timer om ugen et sted hvor jeg kunne lære noget mere, vil I få én, der er parat til både at tage imod svære og for jer nemme opgaver, og hjælpe med en rigtig god energi.
Her er en demonstration på, hvad jeg har i forvejen kan:
http://i.imgur.com/6iLZOab.jpg - High-poly hjelm og økse. En dårlig render, men modellerne er jeg godt tilfredse med.
http://i.imgur.com/LsTuDmI.jpg - Teksturen blev ikke gjort færdig, men selve modellen blev meget gennemført. Den har også relativt få polys.
http://i.imgur.com/z8p7mXH.jpg - Et forsøg på render med motion-blur. Modellen er selvfølgelig ikke det vigtige her.
Jeg glæder mig meget til at høre tilbage fra jer!
Hilsner,
Adrian
Mit navn er Adrian Elias Bratlann. Jeg er en dreng på 15 år, med en passion for 3D-udvikling, offensiv sikkerhed mm. Jeg skriver herinde, fordi at jeg håber på at kunne blive ansat hos jer som ulønnet praktikant i nogle eftermiddagstimer hver uge.
Jeg er opsat på at lære så meget som overhovedet muligt indenfor spil og applikationsudvikling, især 3D-udvikling. Jeg har allerede gode bekendtskaber med 3D Studio Max, vRay mm. Jeg er klar til at gøre en indsats, både indenfor spændende og udfordrende opgaver, men også med opgaver, som for jer er mere rutineprægede, men som jo for mig vil være givende at udføre.
Efter et år på efterskole, er jeg tilbage i 10. klasse på min tidligere skole, Vidarskolen, en Rudolf Steiner skole i Gentofte.
Jeg har en drøm om en skønne dag at blive udvikler inden for software & spiludviklingsverdenen, fortrinsvist som 3D-modellør, men hvis det ikke er muligt, er jeg også meget glad for coding. Der er dog et godt stykke tid til, så i mellemtiden vil jeg gerne lære mig selv så meget, som jeg kan.
Jeg bruger det meste af min fritid på at dyrke denne passion, og jeg har i den forbindelse fået lavet nogle ’produkter’. Ét af dem er mit indie-projekt ’Macholo: The Conqueror’, som kan findes på bl. a. IndieDB.com & ModDB.com.
Som nævnt ovenfor går jeg lige nu i 10. klasse, men jeg har aftalt med mine forældre, at det er i orden, at jeg vælger at bruge en god del af min dagligdag på det, jeg brænder for.
Hvis jeg derfor kunne få lov til at komme nogle timer om ugen et sted hvor jeg kunne lære noget mere, vil I få én, der er parat til både at tage imod svære og for jer nemme opgaver, og hjælpe med en rigtig god energi.
Her er en demonstration på, hvad jeg har i forvejen kan:
http://i.imgur.com/6iLZOab.jpg - High-poly hjelm og økse. En dårlig render, men modellerne er jeg godt tilfredse med.
http://i.imgur.com/LsTuDmI.jpg - Teksturen blev ikke gjort færdig, men selve modellen blev meget gennemført. Den har også relativt få polys.
http://i.imgur.com/z8p7mXH.jpg - Et forsøg på render med motion-blur. Modellen er selvfølgelig ikke det vigtige her.
Jeg glæder mig meget til at høre tilbage fra jer!
Hilsner,
Adrian