Hej allesammen!
Jeg er selv færdiguddannet datamatiker til januar og tager herefter bachelor og kandidat i datalogi.
Det er sådan, at jeg sammen med min bror, som studerer datalogi og min ven, som læser til datamatiker har planer om at begynde at udvikle spil og sådan set allerede har været igang med at lave mindre prototyper i noget tid.
Vi har planer om at starte virksomhed op og få udgivet nogle små spil/apps imens vi stadig studerer, så vi måske en dag kan tjene nok til at fortsætte med det på fuldtid. Det handler dog lige nu bare om at have det sjovt med at prøve ideer af og få udviklet en masse spil.
Da der er ingen af os, der er dygtige til at tegne/animere 2D sprites søger vi en ligesindet person eller flere, som kunne være interesseret i at starte noget op eller være med til at få lavet en masse mindre spil.
Der vil dog selvfølgelig IKKE være nogen betaling andet end den erfaring vi alle får og det skal man selvfølgelig være okay med.
Lyder det interessant eller har du flere spørgsmål så må du hjertens gerne sende en mail til
hypostaticstudios@gmail.com
Med venlig hilsen
Daniel Bross
Programmører søger 2D Sprite artist (ikke betalt / unpaid)
-
- Level 0 - Null