Samarbejdspartner til færdigudvikling af matematikapp

Madambach
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 09 Jun 2016, 01:58

Samarbejdspartner til færdigudvikling af matematikapp

Unread post by Madambach » 09 Jun 2016, 02:15

Jeg søger samarbejdspartner, som kan færdigprogrammere et matematikspil programmeret i Unity.
Appen skal først og fremmest laves klar til ios - vi ndgår en aftale om opgave - og overskudsfordeling.
Appen skal bestå af pengeopgaver, som visualiserer titalssystemet.
Venlig hilsen
Kirsten Bach

User avatar
Henrik LSP
Level 10 - Dark arts student
Posts: 105
Joined: 19 Apr 2011, 20:53

Re: Samarbejdspartner til færdigudvikling af matematikapp

Unread post by Henrik LSP » 09 Jun 2016, 09:33

Madambach wrote:vi indgår en aftale om opgave - og overskudsfordeling.
Betyder det, at du som udgangspunkt søger ulønnet arbejde? Eller vil overskudsfordelingen være en eventuel bonus oven i normal betaling?

Madambach
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 09 Jun 2016, 01:58

Re: Samarbejdspartner til færdigudvikling af matematikapp

Unread post by Madambach » 09 Jun 2016, 12:25

Henrik LSP wrote:
Madambach wrote:vi indgår en aftale om opgave - og overskudsfordeling.
Betyder det, at du som udgangspunkt søger ulønnet arbejde? Eller vil overskudsfordelingen være en eventuel bonus oven i normal betaling?
Ja, dvs. ulønnet men med en samarbejdskontrakt om en procentfordeling på indtjening - der er investeret mange arbejdstimer allerede og proto er lavet, så det få programmøren så at sige forærende på forhånd og hvis programmeringen afsluttes i en god kvalitet og til flere platforme (evt. flere sprog) kan indtjeningen blive god. Hvor i landet bor du?

User avatar
Henrik LSP
Level 10 - Dark arts student
Posts: 105
Joined: 19 Apr 2011, 20:53

Re: Samarbejdspartner til færdigudvikling af matematikapp

Unread post by Henrik LSP » 10 Jun 2016, 06:43

Beklager. Jeg har hverken tid eller råd til ulønnet arbejde.

Hvis du ikke får tilstrækkelig mange henvendelser fra potentielle samarbejdspartnere, vil jeg anbefale at du kigger grundigt på økonomien i projektet. Hvis du er overbevist om, at det vil give overskud, bør du investere nogle af dine egne penge i at hyre folk. Det gør det nemmere at skaffe arbejdskraft og det betyder, at en større del af overskuddet tilfalder dig.

Post Reply