iOS mobile game developer
Posted: 03 Aug 2018, 13:16
Hej,
Vi er en nystartet startup som opdaterer ældre (4-8 år gamle) iOS spil således at de virker på de nyeste iPhones og iOS. Vi udgiver dem et af gangen som en del af en voksende portfolio af gode spil med nogle features som går på tværs af alle spil.
Vi går efter spil som var banebrydende da de kom ud og bliver betragtet som moderne klassikere idag.
Vi leder efter en eller flere udviklere som kan hjælpe os med at opdatere disse spil. Vi er ret åbne over for hvilket forhold det kan ske under, hele vejen fra fuld fastansættelse på vores kontor i københavn til aftaler om opdatering af et eller flere spil af gangen på kontrakt (f.eks hvis du/i har fokus på egne spil, men godt kunne bruge lidt side-indtægt).
Vi har selv opdateret nogle spil, og selvom det er unikt fra spil til spil, så er er det sådan noget som følgende der skal løses:
Hvis du tror det kunne være noget for dig, eller hvis du har spørgsmål, så giv lyd på jobs@gameclub.io -- så tager vi den derfra!
Her er et stillingsopslag:
https://drive.google.com/open?id=1MlLnX ... 7hYnkiMDyS
/GameClub
P.P.S, vi leder også efter en mere general full-stack udvikler (webish type) til vores platform. Her er et stillings opslag: https://drive.google.com/file/d/1xSh30C ... sp=sharing
Vi er en nystartet startup som opdaterer ældre (4-8 år gamle) iOS spil således at de virker på de nyeste iPhones og iOS. Vi udgiver dem et af gangen som en del af en voksende portfolio af gode spil med nogle features som går på tværs af alle spil.
Vi går efter spil som var banebrydende da de kom ud og bliver betragtet som moderne klassikere idag.
Vi leder efter en eller flere udviklere som kan hjælpe os med at opdatere disse spil. Vi er ret åbne over for hvilket forhold det kan ske under, hele vejen fra fuld fastansættelse på vores kontor i københavn til aftaler om opdatering af et eller flere spil af gangen på kontrakt (f.eks hvis du/i har fokus på egne spil, men godt kunne bruge lidt side-indtægt).
Vi har selv opdateret nogle spil, og selvom det er unikt fra spil til spil, så er er det sådan noget som følgende der skal løses:
- Sørge for at koden (Obj-C typisk) compiler igen under moderne XCode
- Fjerne SDK'er som ikke findes længere eller ikke skal bruges (OpenFaint, diverse reklame netværk)
- Rette i grafik motoren så spillet benytter sig af hele skærm arealet på moderne iPhones/iPads der for det første har flere pixels end tidligere, og for det andet har variable størelse fra model til model
Hvis du tror det kunne være noget for dig, eller hvis du har spørgsmål, så giv lyd på jobs@gameclub.io -- så tager vi den derfra!
Her er et stillingsopslag:
https://drive.google.com/open?id=1MlLnX ... 7hYnkiMDyS
/GameClub
P.P.S, vi leder også efter en mere general full-stack udvikler (webish type) til vores platform. Her er et stillings opslag: https://drive.google.com/file/d/1xSh30C ... sp=sharing