CTO/Co-Founder - Spil startup på Sjælland

Philip Wittendorff
Level 0 - Null

CTO/Co-Founder - Spil startup på Sjælland

Unread post by Philip Wittendorff » 10 May 2020, 20:51

Kære spiludviklere

Sidder der nogen spiludviklere, som kunne tænke sig at være med til at udvikle et online PvP spil og få en central rolle i et spil startup beliggende i Storkøbenhavn? Du har måske længe gerne ville starte dit eget, men aldrig kommet igang? Eller søger blot nye udfordringer? Så er der en spændende mulighed for dig her!

Du vil blive indlemmet som en Co-Founder med rollen, "CTO" og få en betydelige andel i projektet, ansvar samt indflydelse på udvikling, design, idékoncept mv. Hverken krav om alder eller uddannelse så længe du er dygtig, passioneret og besidder et entreprenant mindset.
Jeg vil agerer CEO, da jeg har kommercielle kompetencer. En økonomisk uddannelse, erfaring fra tidligere startups og godt netværk til potentiel funding. Så du "slipper" for al det "kedelige" virksomheds relaterede arbejde i dagligdagen og kan fokuserer på ren udvikling - men som en del af Founder-teamet vil du naturligvis have en indflydelse på mange af disse emner alligevel.

På nuværende stadie er der en forretningsplan på plads, en detaljeret koncept beskrivelse (stadig plads til dine ønsker og indvirkninger), markedsanalyser, proof of concept (120 gamere) samt et potentielt tilsagn fra investorer på 1-2 million DKK plus yderlige 500K DKK fra anden finansieringskilde. - Så pt mangler der blot en eller flere udviklere, som vil med ombord på dette projekt - før det går igang.

Hvis du synes det lyder spændende kontakt mig gerne på enten;
phil.wittendorff@hotmail.com
28190070

Ser frem til at høre fra dig!

Med venlig hilsen
Philip Wittendorff
Last edited by Philip Wittendorff on 03 Jun 2020, 11:14, edited 1 time in total.

Philip Wittendorff
Level 0 - Null

Re: Spil startup på Sjælland - Co-Founder søges

Unread post by Philip Wittendorff » 03 Jun 2020, 11:13

Blot til info: Stillingen er endnu ikke besat. Så tøv ej, hvis det har din interesse.

Philip

DoomCaek
Level 1 - Speck of dust

Re: CTO/Co-Founder - Spil startup på Sjælland

Unread post by DoomCaek » Today, 15:13

Hej Philip.
Hvor mange er I indtil videre?
Kunne du være interesseret i en praktikant (ubetalt)? Jeg skal have afklaret min arbejdsevne pga. sygemelding. Jeg har en bachelor i computer graphics art og har arbejdet med spil og 3d visualisering.
/Mille

Philip Wittendorff
Level 0 - Null

Re: CTO/Co-Founder - Spil startup på Sjælland

Unread post by Philip Wittendorff » Today, 17:39

Hej Mille

Tak for din besked og interesse! Kan du skrive en mail til mig eller gi’ mig din - så tager vi den derfra, sikker på vi kan finde på noget godt.

Pt er det officielt stadig kun mig, operativt. Der er et par stykker som fornyligt har henvendt sig, som jeg er i aktuel dialog med, som forhåbenligt kan resulterer i et team på 2 eller flere. Det er dog super vigtigt at kemien er der udover de faglige og personlige egenskaber, så der er stort fokus på at sætte et dynamisk team, især fra investorer. Så selvom jeg er i dialog med et par stykker er intet sikkert endnu.. - Håber det gav afklaring, ellers belyser jeg dybere samt en plan for nærmere fremtid på mail.

Glæder mig til at høre fra dig!
God aften

Post Reply