Skole opgave, omkring at lave et visuelt produkt for en kunde

MainMoxyz
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 08 Dec 2022, 13:17

Skole opgave, omkring at lave et visuelt produkt for en kunde

Unread post by MainMoxyz » 06 Feb 2023, 13:46

Hej

Jeg går på DMJX interaktiv design linje og har fået til opgave at udvikle et visuelt koncept.
det kan være enten 1. visuelt indentitet, som logo eller visit kort. 2. en reklamekampagne, som nogle plakater, adds eller animations/film shorts. eller 3. lave et mockup på et interface til website eller app. Det kan også være noget 4. visuelt som koncept art eller character design

Jeg skal så her tirsdag den 7. eller onsdag den 8. interviewe kunden ca. 1 time omkring noget design retorik, også skrive og lave skitser i processen.

Jeg vil super gerne lave et produkt for et spil firma til at bruge i mit portfolio. Men vil understrege det er bare en skole opgave, så i behøver ikke nødvendigvis at bruge det jeg fremstiller, og hvis der nogle på for bare at "spille med" på nogle spørgsmål ville det være super. I må selvfølgelig mere end gerne gøre, men hvis det skulle være et visuelt koncept til et spil, skal der være en mere løs NDA da jeg skal fremlægge mit produkt på skolen.

Hvis det interessere nogen at få noget lignede udviklet, eller hvis det en der føler som barmhjertige og hjælpsomme, kan i kontakte mig på email til misterdionson@gmail.com.

Mvh. Dean

Post Reply