Studerende leder efter deltids- eller freelancearbejde

User avatar
Hallwinter
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 26 Dec 2022, 14:26

Studerende leder efter deltids- eller freelancearbejde

Unread post by Hallwinter » 04 Feb 2024, 15:05

// English below //

Hej!

Mit navn er Samuel, og jeg er en studerende som leder jeg efter arbejdsopgaver, enten deltid eller freelance - primært inden for spil men er også åben for andre områder - som en 3D Artist ved siden af mine studier. Jeg har arbejdet med 3D i over 5 år, men et fokus primært på hard surface og high fidelity assets, men har også arbejdet med andre stile. Jeg arbejder primært i Blender og Zbrush og bruger Substance til texturing, men kan også arbejde i Maya og kender både Unreal og Unity godt. Ud over mine studier og personlige projekter, har jeg også arbejdet tidligere på spillet ’Genotype’ som 3D Artist, hvor jeg lavede en bred mængde af props til spillet.

Hvis der er interesse for mit arbejde, kan min portfolio findes på Artstation, og jeg har også inkluderet et par billeder her. Jeg er åben for opgaver enten i Hovedstadsområdet eller remote. Hvis du har spørgsmål, eller du (eller nogen du kender) har et projekt som du mener jeg kunne bidrage til, vil jeg meget gerne snakke videre. Jeg kan kontaktes på mail ved samuel-otto-mathiesen@live.dk eller gennem LinkedIn. (Feedback til denne post eller min portfolio er også velkommen!)

Mange tak,
Samuel

Image

Image

// English //

Hello!

My name is Samuel, and I'm a student who’s looking for part time or freelance work - primarily within the games industry but am open to other fields as well - as a 3D artist to supplement my studies. I've done 3D for over 5 years now, with a focus on primarily hard surface and high-fidelity assets but have done other styles as well. I work primarily in Blender and Zbrush, with Substance for texturing, but am also proficient in Maya and know both Unity and Unreal. Besides my studies and personal projects, I've also previously worked on the game 'Genotype' as a 3D artist, doing a wide variety of props.

If you are interested in my work, my portfolio can be found on Artstation, and I've included a couple of images here as well. I'm open to work in the capital region or remotely. If you have any questions, or you (or someone you know) have a project you feel I could contribute to, I'd love to talk. I can be reached by email at samuel-otto-mathiesen@live.dk, or on LinkedIn. (Feedback for the post or my portfolio is also welcome!)

Cheers,
Samuel

Post Reply