Hvor skal Riggeren søge?
Posted: 25 Jun 2009, 10:56
Hej..
Da jeg ikke har sindsygt godt styr på hvilke spillere der findes på den danske scene, søger jeg inputs til hvor det evt. kunne være interessant for mig at søge arbejde (Fast, Projekt eller freelance).
I mit seneste job var jeg hos Zero Point Software, hvor jeg stod for Character Rigging, samt den overvejende udvikling af vores character/animations pipeline på 3D siden, både i form af processer og værktøjer/automatisering. Desuden har jeg stor erfaring med både film-, reklame- og spilkarakterer/spilanimation, fra ansættelser hos bl.a. Krogh Mortensen Animation (KMA) og Ghost.
Jeg arbejder primært i Maya og skriver Python og MEL. Jeg har også nogen MAX erfaring og er ved at sætte mig in i XSI.
Håber I har en masse gode forslag! :-o
Her er et link til en video af mit seneste arbejde (Rigging/Animations pipeline). Det er in engine og alle karakterer er dem der bliver brugt i spillet - Altså ingen tweaks til lejligheden: http://www.youtube.com/watch?v=Rt90d-JJ ... annel_page
+ Link til 1. del af en lille artikel om rigging jeg skrev på Zero Point's hjemmeside: http://www.interstellarmarines.com/deve ... he-marine/
Da jeg ikke har sindsygt godt styr på hvilke spillere der findes på den danske scene, søger jeg inputs til hvor det evt. kunne være interessant for mig at søge arbejde (Fast, Projekt eller freelance).
I mit seneste job var jeg hos Zero Point Software, hvor jeg stod for Character Rigging, samt den overvejende udvikling af vores character/animations pipeline på 3D siden, både i form af processer og værktøjer/automatisering. Desuden har jeg stor erfaring med både film-, reklame- og spilkarakterer/spilanimation, fra ansættelser hos bl.a. Krogh Mortensen Animation (KMA) og Ghost.
Jeg arbejder primært i Maya og skriver Python og MEL. Jeg har også nogen MAX erfaring og er ved at sætte mig in i XSI.
Håber I har en masse gode forslag! :-o
Her er et link til en video af mit seneste arbejde (Rigging/Animations pipeline). Det er in engine og alle karakterer er dem der bliver brugt i spillet - Altså ingen tweaks til lejligheden: http://www.youtube.com/watch?v=Rt90d-JJ ... annel_page
+ Link til 1. del af en lille artikel om rigging jeg skrev på Zero Point's hjemmeside: http://www.interstellarmarines.com/deve ... he-marine/