Progressive Media nomineret til DR's Væxtfaktor 2012
Progressive Media nomineret til DR's Væxtfaktor 2012
DRs distrikter og 'Magasinet Penge' på DR1 er gået sammen med Mandag Morgen om at finde en ny generation af talenter, der har ideerne og evnerne til at sparke gang i væksten i Danmark.
27 virksomheder fordelt på DR's 9 distrikter er nu nomineret til at battle om en finaleplads. Vi er nomineret som en af 3 Nordjyske virksomheder, og en åben afstemning afgør nu hvorvidt vi går videre til næste runde.
Vi er eneste repræsentant for spilbranchen på landsplan, så jeg håber meget i stemmer på os her : http://www.dr.dk/DR1/penge/Vaextfaktor/ ... 160950.htm
Man kan mene hvad man vil om det lidt poppede format på konkurrencen, men som jeg ser det handler det her om øget fokus på iværksætteri generelt, og på at promote spilbranchen på lige linie med andre brancher
/Thomas
27 virksomheder fordelt på DR's 9 distrikter er nu nomineret til at battle om en finaleplads. Vi er nomineret som en af 3 Nordjyske virksomheder, og en åben afstemning afgør nu hvorvidt vi går videre til næste runde.
Vi er eneste repræsentant for spilbranchen på landsplan, så jeg håber meget i stemmer på os her : http://www.dr.dk/DR1/penge/Vaextfaktor/ ... 160950.htm
Man kan mene hvad man vil om det lidt poppede format på konkurrencen, men som jeg ser det handler det her om øget fokus på iværksætteri generelt, og på at promote spilbranchen på lige linie med andre brancher
/Thomas
Re: Progressive Media nomineret til DR's Væxtfaktor 2012
Stem for saaatan!
Standings PT.
Skagenfood 52% (Online fiskebutik, get real)
Progressive Media 25%
BLIP Systems 24%
Standings PT.
Skagenfood 52% (Online fiskebutik, get real)
Progressive Media 25%
BLIP Systems 24%
-
- Level 1 - Speck of dust
Stemt og tillykke
/Anders Leicht Rohde @ Funday Factory
What he said!deleicht wrote:Stemt og tillykke
Michael 'Zacker' Schmidt
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
-
- Level 25 - John Carmack
Yo... Hvis man ikke har problemer med sin samvitighed, hvilket jeg sjældent døjer med, kan men evt. clear sine cookie cache og stemme et par gange =)
Just saying...
- Peter
Just saying...
- Peter
-
- Level 12 - Master of the dark arts
Godt gået til Thomas og team!
Hermed stemt.
Hermed stemt.
Takker for kærligheden
Så er det stemt... good luck!
Mon ikke det er det der er sket for Skagenfoodsbuchardt wrote:Yo... Hvis man ikke har problemer med sin samvitighed, hvilket jeg sjældent døjer med, kan men evt. clear sine cookie cache og stemme et par gange =)
Just saying...
- Peter