Contaminated - Work in Progress

Møkz
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 11 Sep 2012, 20:24

Contaminated - Work in Progress

Unread post by Møkz » 25 Sep 2012, 15:57

Hej gutter.

Jeg har i lidt tid leget lidt rundt med Unity, som mange af jer herinde kender, og synes det er
tid tilat smide det herind, og se hvad folk synes.

Modellerne er MEGET basic, og textures er mildest talt crap. :P Men det er en af de ting
som jeg personligt ikke er særligt god til, jeg har bare smidt nogle nemme textures på.

Det skal lige siges at spillet stadig er fyldt med bugs, nogle af dem står i Changeloggen, som
følger med .RAR filen. Der medfølger også et dokument, kaldet ReadMe, som forklarer controls.

Spillet er tiltænkt at fungere lidt ligesom Amnesia The Dark Descent. I hvilken grad, og på
hvilke måder vil jeg dog ikke ud med på nuværende tidspunkt. ;)

Hvis nogen af jer har nogle løsninger på de bugs som står i Changeloggen, eller finder andre,
er i meget velkomne til at kontakte mig på payer@live.dk

Link til download af spillet:
https://dl.dropbox.com/u/41333666/Conta ... _v1.27.rar

Konstruktiv kritik osv. er velkomment. :)
Kind regards / Mvh.
Anders Møker
MSc. Medialogy / Cand. Scient Medialogi

Møkz
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 11 Sep 2012, 20:24

Re: Contaminated - Work in Progress

Unread post by Møkz » 27 Sep 2012, 18:34

Kind regards / Mvh.
Anders Møker
MSc. Medialogy / Cand. Scient Medialogi

Møkz
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 11 Sep 2012, 20:24

Re: Contaminated - Work in Progress

Unread post by Møkz » 15 Oct 2012, 00:30

Ville bare lige sige, at der skam er kommet nyere versioner, men hvis der ikke er nogen der gider kommentere på spillet,
så må det være fordi det ikke er interessant...

Folk kan i stedet skrive en besked til mig, hvis de ønsker at se de nye versioner.

God aften til jer alle. :)

-Møkz
Kind regards / Mvh.
Anders Møker
MSc. Medialogy / Cand. Scient Medialogi

Christen
Level 13 - Portal opener
Posts: 138
Joined: 02 May 2008, 13:44
Location: København

Re: Contaminated - Work in Progress

Unread post by Christen » 15 Oct 2012, 08:33

Prøvede det meget kort.

Meget flot hvis det kun er dig selv der har lavet, fandt ingen huller eller bugs.

Ligner noget man har set før, bare ikke så grafisk gennemarbejdet (hvilket er klart).

Jeg føler mig lidt fjollet når famle sig rundt i mørket uden at vide hvad jeg skal. Der mangler lidt forklaring af målet. Spil skal generelt have mål, men det virker som om at du har brugt mest tid på "color", af gamet.

(Selv følgeligt fandt jeg en låst dør og fatter at man skal finde en nøgle, men jeg kunne også bare sætte mig på gulvet og lave ingen ting. Mangler hvorfor...)

Det virket også som jeg havde en kølle eller en gun, men jeg fandt aldrig ud af hvordan jeg brugte den?

UX er nok lidt mangelfuld.

Lyden var dog meget god, gav en god stemning.

Møkz
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 11 Sep 2012, 20:24

Re: Contaminated - Work in Progress

Unread post by Møkz » 15 Oct 2012, 14:26

Hej Christen.

Ja det er kun mig der har arbejdet på det. Jeg har lavet modellerne, textures, lyd, programmeringen, og hvad der nu ellers er.
Det er også derfor jeg ikke har haft mulighed for at gå sindsygt meget i dybden med hver enkelt ting. Ikke at det er en undskyldning,
men det er alligevel lige rart at få den detalje med. :)

Det med målet: Ja, du har helt, helt ret i at der skal være et mål, men på nuværende tidspunkt er jeg stadig igang med at skrive storylinen,
og er ikke kommet helt så langt med det endnu, så pt. er der intet mål. udover at scenen gerne skulle skabe en slags stemning.

"Køllen" er en flashlight, hvilket er meget mere "obvious" i de nyere versioner. ;)

Tak for kommentarerne, det var dejligt at få en form for feedback. :)

-Møkz
Kind regards / Mvh.
Anders Møker
MSc. Medialogy / Cand. Scient Medialogi

Post Reply