PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Så er det ikke hemmeligt mere, PressPlay arbejder på mere Max!
Mere en reboot, end en 2'er:
NZuvfourorE
se mere her:
http://pressplay.dk/games/max-the-curse-of-brotherhood/
Mere en reboot, end en 2'er:
NZuvfourorE
se mere her:
http://pressplay.dk/games/max-the-curse-of-brotherhood/
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Ser super nice ud drenge!
Godt arbejde.
Bo. pimpede lige posten en smule op. Stor video og relevant thumbnail der bliver genereret til til FB+tumblr frontpage.
Godt arbejde.
Bo. pimpede lige posten en smule op. Stor video og relevant thumbnail der bliver genereret til til FB+tumblr frontpage.
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
ACTION EVERYWHERE! Ser fedt ud
Spiludvikling og undervisning i Unity3D
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
-
- Level 3 - Infant
- Posts: 38
- Joined: 12 Mar 2008, 09:29
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Fedt at se Max frigivet til resten af verdenen.
Traileren blev fed
Traileren blev fed
-
- Level 23 - Spider demon
- Posts: 230
- Joined: 16 Mar 2011, 18:28
- Contact:
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Nice
Full Control
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Ser godt ud!
Michael 'Zacker' Schmidt
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
-
- Level 27 - Drooling zombie
- Posts: 274
- Joined: 09 Nov 2009, 13:37
- Location: Cph
- Contact:
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Lækkert og polished!
Portfolio: http://www.Coindrop.dk
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Det ser super lækkert ud!
Præmisset minder mig meget om Heart of Darkness, på den fede måde!
Godt gået, glæder mig til at få fingrene i spillet!
Præmisset minder mig meget om Heart of Darkness, på den fede måde!
Godt gået, glæder mig til at få fingrene i spillet!
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Awesome-sauce!!
Christian Damm,
Sr. Concept Art Director
The LEGO Group
http://www.ConceptArtist.dk - http://www.LinkedIn.com/in/ChristianDamm - http://www.LEGO.com
Sr. Concept Art Director
The LEGO Group
http://www.ConceptArtist.dk - http://www.LinkedIn.com/in/ChristianDamm - http://www.LEGO.com
-
- Level 4 - Newbie
- Posts: 40
- Joined: 04 Aug 2011, 13:12
- Location: Copenhagen, Denmark
- Contact:
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Yeah! Fed trailer! Jeg havde fornøjelsen af at være forfatter og stemmeinstruktør på spillet og - gutter - det er ren lækker sovs af puzzle og action de har skruet sammen! Glæd jer - det gør jeg!
-
Morten Brunbjerg
http://mortenbrunbjerg.dk
41 67 69 89
-
Morten Brunbjerg
http://mortenbrunbjerg.dk
41 67 69 89
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Det kan godt være det lyder lidt for jubeloptimistisk. Men jeg syntes at Max har fået skruet lidt op for IP defineringen. Rammer meget klart ned i klassiske familiekonstellationer i introen. Den irriterende lillebror der ønskes langt væk. Hvorefter det rent faktisk sker, fortrydelsen indtræder og ender med et call to action. I et univers hvor der krydses grænser mellem fantasi og identificerbar virkelighed. Klassisk og veleksekveret.
Prøv at leg lidt med tanken om en animated series... cartoon network...something?! Det er der pengene ligger i vid udstrækning for børneunderholdning og branding.
Hvis spillet også holder tror jeg helt sikkert der er noget at arbejde videre med på franchisenivau.
Kvaliteten kan meget nemt blive bedre end Cartoon Network. Som for det meste er skrald med skrald på.
Afsted til Mipcom med pitch og trailer/pilot under armen!
Lillemanden ville forresten se traileren 20 gange i træk.
Story, characters i et Tv pitch og skal der selvfølgelig arbejdes langt mere med end hvad et spil kan rumme uden at blive en lang cutscene. Familie, kæledyr, skole, kærester, venner.. med stræk grounding i et contemporary miljø med laptops, tablets, mobiler. Og hvor den magiske verden optræder som den nemme løsning og det sjove/farlige. Men kan også give bagslag men ikke nødtvendigvis altid. Man ved aldrig helt hvad der sker.
Something something.. løser tanker.
*edit
Flere tanker
vær heller ikke bange for at skildre lidt dybere og nære emner storywise.
Tænker alle de problemer og udfordringer den moderne familie står over for.
Super travle forældre der ikke har tid og nærvær med deres børn. som parkerer dem foran computeren/tv'et. hence they are watching this show.
Skilsmisse / delebørn. Finanskrise/arbejdsløshed.
Som MS outfit kunne i med et glimt i øjet sende en stikpille til Apple. Alle ungerne i skolen er blevet smittet med BuyPhone zombie feber. Max skal rede dagen.
Stuff like that!
Og selvfølgelig realiseret i top lækker CG render kvalitet og animation lavet af et rigtigt dygtigt eksternt studie. Tænkt så snedigt at assets super nemt kan genbruges uden det store mellem serien og en fremtidig nextgen konsoltitel.
Prøv at leg lidt med tanken om en animated series... cartoon network...something?! Det er der pengene ligger i vid udstrækning for børneunderholdning og branding.
Hvis spillet også holder tror jeg helt sikkert der er noget at arbejde videre med på franchisenivau.
Kvaliteten kan meget nemt blive bedre end Cartoon Network. Som for det meste er skrald med skrald på.
Afsted til Mipcom med pitch og trailer/pilot under armen!
Lillemanden ville forresten se traileren 20 gange i træk.
Story, characters i et Tv pitch og skal der selvfølgelig arbejdes langt mere med end hvad et spil kan rumme uden at blive en lang cutscene. Familie, kæledyr, skole, kærester, venner.. med stræk grounding i et contemporary miljø med laptops, tablets, mobiler. Og hvor den magiske verden optræder som den nemme løsning og det sjove/farlige. Men kan også give bagslag men ikke nødtvendigvis altid. Man ved aldrig helt hvad der sker.
Something something.. løser tanker.
*edit
Flere tanker
vær heller ikke bange for at skildre lidt dybere og nære emner storywise.
Tænker alle de problemer og udfordringer den moderne familie står over for.
Super travle forældre der ikke har tid og nærvær med deres børn. som parkerer dem foran computeren/tv'et. hence they are watching this show.
Skilsmisse / delebørn. Finanskrise/arbejdsløshed.
Som MS outfit kunne i med et glimt i øjet sende en stikpille til Apple. Alle ungerne i skolen er blevet smittet med BuyPhone zombie feber. Max skal rede dagen.
Stuff like that!
Og selvfølgelig realiseret i top lækker CG render kvalitet og animation lavet af et rigtigt dygtigt eksternt studie. Tænkt så snedigt at assets super nemt kan genbruges uden det store mellem serien og en fremtidig nextgen konsoltitel.
-
- Level 3 - Infant
- Posts: 38
- Joined: 12 Mar 2008, 09:29
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Har en 2-årig som også bare sidder og siger "Igen....Igen" hver gang den har spillet færdig.jonaz.dk wrote: Lillemanden ville forresten se traileren 20 gange i træk.
Så den rammer fint, selvom han jo nok er lidt ung mht målgruppe.
Last edited by KudosForLudos on 18 Mar 2013, 14:33, edited 1 time in total.
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Jeg spiller Cars 2 med lillemanden... han hopper (meget tit) på space og jeg styrer. Den bliver nok lidt svær at køre coop med Max.
Men han er ret sej til Bumlespillet på iPhone. One button game.
Mens vi lige har den oppe at vende med TV spinoff..
Som skridtet til meningsfuld merchandise.
Tag en snak med de her drenge.
http://www.kickstarter.com/projects/135 ... inting-pen
Men han er ret sej til Bumlespillet på iPhone. One button game.
Mens vi lige har den oppe at vende med TV spinoff..
Som skridtet til meningsfuld merchandise.
Tag en snak med de her drenge.
http://www.kickstarter.com/projects/135 ... inting-pen
-
- Level 4 - Newbie
- Posts: 40
- Joined: 04 Aug 2011, 13:12
- Location: Copenhagen, Denmark
- Contact:
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Jeg ser lignende franchisemuligheder i Max, det er klart oplagt. Lad os nu se om Press Play gutterne er enige. Nu skal spillet jo også liiiige udkomme først og de skal se om det sælger godt før vi herinde har solgt TV rettighederne for dem.
Mine unger på 4 og 3 ville se traileren igen og igen. Tobias på 3 så den nok over 10 gange :uden at være tilfreds da vi stoppede.
-
Morten Brunbjerg
http://mortenbrunbjerg.dk
41 67 69 89
Mine unger på 4 og 3 ville se traileren igen og igen. Tobias på 3 så den nok over 10 gange :uden at være tilfreds da vi stoppede.
-
Morten Brunbjerg
http://mortenbrunbjerg.dk
41 67 69 89
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Min søn på 12, synes det så ret cool ud!
-
- Level 14 - Dimensional traveler
- Posts: 144
- Joined: 08 Mar 2008, 21:06
- Location: Aalborg
- Contact:
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Jeg er 32 og synes det ser fedt ud
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Super lækker grafik, og spillet ser generelt ret gennemført ud
Re: PressPlay's Max: The Curse of Brotherhood
Det er så superflot! Jeg kan virkelig godt li det nye take på Max.. Glæder mig til det
Nils - Nisl Games
Creator of Kid vs Dog, Space Heads, co-creator of illi. Working on Sprout Quest.
Blog.Nislgames.com & my Twitter
Creator of Kid vs Dog, Space Heads, co-creator of illi. Working on Sprout Quest.
Blog.Nislgames.com & my Twitter