Flyvende hus

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Flyvende hus

Unread post by AndreasX12 » 10 May 2013, 18:13

Hej, jeg har lavet et hus der flyver på en lille planet-ting og jeg vil meget gerne have jeres feedback på hvad i syntes, og om der er noget der kunne være bedre :D Jeg har prøvet at lave det så low-poly som muligt :)

Image

Tak på forhånd, Andreas :-)
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

Mads_FN
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 21 May 2013, 22:46

Re: Flyvende hus

Unread post by Mads_FN » 22 May 2013, 16:39

Hej :)

Du har en helt fin low poly grundform, men tror det ville hjælpe dig meget at se en del mere på dine textures, og måske lave en highpoly som du baker ned på huset.
Hvis hvad jeg siger lyder rusisk så prøv at slå et Normal map op og hvordan man baker sådan et i det software du bruger :)

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Flyvende hus

Unread post by AndreasX12 » 22 May 2013, 16:47

Mads_FN wrote:Hej :)

Du har en helt fin low poly grundform, men tror det ville hjælpe dig meget at se en del mere på dine textures, og måske lave en highpoly som du baker ned på huset.
Hvis hvad jeg siger lyder rusisk så prøv at slå et Normal map op og hvordan man baker sådan et i det software du bruger :)
Hej Mads_FN, tak for dit svar, jeg tror det med et Normalmap er en god ide, og jeg må nok også kigge på nogle andre shaders :)

Andreas.
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

Post Reply