Lille indslag om spiludvikling i Danmark.
http://www.pixel.tv/indslag/betadwarf-o ... udvikling/
Hvad sys i?
Kh
Pixel TV om spiludvikling i danmark
-
- Level 7 - Spellcaster
- Posts: 79
- Joined: 05 Feb 2011, 15:06
- Location: Denmark CPH
- Contact:
Pixel TV om spiludvikling i danmark
Regards
Steffen Kabbelgaard Grønning
MasterDwarf @ BetaDwarf
steffen@betadwarf.com
http://forcedthegame.com
https://www.facebook.com/forcedthegame
http://twitter.com/BaboonLord
Steffen Kabbelgaard Grønning
MasterDwarf @ BetaDwarf
steffen@betadwarf.com
http://forcedthegame.com
https://www.facebook.com/forcedthegame
http://twitter.com/BaboonLord
Re: Pixel TV om spiludvikling i danmark
Fint, men lidt unuanceret når man kun har en vinkel på indslaget.
Re: Pixel TV om spiludvikling i danmark
Her var I så også de "heldige" der kunne starte ud med en lille portion støtte (som jeg så mener burde være mere af til spil, men det er en anden sag), men hvad ville I have gjort hvis I ikke havde startet ud med støtte? Ville det samme spil have været muligt at blive lavet?
Spiludvikling og undervisning i Unity3D
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
-
- Level 7 - Spellcaster
- Posts: 79
- Joined: 05 Feb 2011, 15:06
- Location: Denmark CPH
- Contact:
Re: Pixel TV om spiludvikling i danmark
Code - der gik et års tid før vi fik støtte, så det var bestemt ik fra starten. Vi havde en demo og detaljeret concept klar da vi fik støtte. Men det jo en del af gamet, man hopper og forsøger at lande - ikke sikkert man gør det, men jo mere man øger sine odds, jo bedre..
Det havde helt klart været mere besværligt uden støtte, men vi ville ha gjort det. Vi flyttede jo sammen 8 mand i et hus og havde næsten ingen udgifter pga. fællesmad og fælles husleje. Så pengene gik til nye computere, motivations mad, internet og lignende.
Det havde helt klart været mere besværligt uden støtte, men vi ville ha gjort det. Vi flyttede jo sammen 8 mand i et hus og havde næsten ingen udgifter pga. fællesmad og fælles husleje. Så pengene gik til nye computere, motivations mad, internet og lignende.
Regards
Steffen Kabbelgaard Grønning
MasterDwarf @ BetaDwarf
steffen@betadwarf.com
http://forcedthegame.com
https://www.facebook.com/forcedthegame
http://twitter.com/BaboonLord
Steffen Kabbelgaard Grønning
MasterDwarf @ BetaDwarf
steffen@betadwarf.com
http://forcedthegame.com
https://www.facebook.com/forcedthegame
http://twitter.com/BaboonLord
Re: Pixel TV om spiludvikling i danmark
Ah okay, det er fedt nok at i har gået all in på det og snart har et fedt spil udeSteffen Kabbelgaard wrote:Code - der gik et års tid før vi fik støtte, så det var bestemt ik fra starten. Vi havde en demo og detaljeret concept klar da vi fik støtte. Men det jo en del af gamet, man hopper og forsøger at lande - ikke sikkert man gør det, men jo mere man øger sine odds, jo bedre..
Det havde helt klart været mere besværligt uden støtte, men vi ville ha gjort det. Vi flyttede jo sammen 8 mand i et hus og havde næsten ingen udgifter pga. fællesmad og fælles husleje. Så pengene gik til nye computere, motivations mad, internet og lignende.
Hvordan gjorde i med indtjening imens i boede sammen? Var der nogen der var ude og arbejde etc. ?
Spiludvikling og undervisning i Unity3D
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk